XP uitgeven

Creatie en XP
Post Reply
Kieron Hellblade
Beheerder

XP uitgeven

Post by Kieron Hellblade » 12 Feb 2009 23:49

XP uitgeven is altijd in overleg. Dit is niet omdat ik dingen wil verbieden maar omdat er soms manieren zijn om hetzelfde te bereiken op goedkopere of nuttigere manieren en ik daar graag mee wil h elpen.

Wil je voor 2 XP Frans kopen maar lig je vastgebonden in een kelder? Geen probleem.
Altijd al die punten in Empathy willen hebben maar doe je niets behalve autorijden? Ook in orde
Punten in Computers stoppen ondanks dat er geen stroom is en je nooit hebt kunnen oefenen? Maakt me niet uit.

Als jij iets wil kopen is dat in orde, er hoeft geen logisch verhaal bij, of de mogelijkheid dat te leren in een bepaalde periode.

De enige uitzondering zijn mensen die al hun XP sparen en de beurt voor de actie uitgeven. Als de medic neergaat ineens Medicine op 3 zetten, of die wanneer ze achter het stuur van een auto stappen in een noodsituatie Drive ineens willen verhogen is iets te opportunistisch. Ga er vanuit dat je skills kunt verhogen zolang je ze niet direct aan het gebruiken bent.

Vragen over dat systeem kun je hier stellen, zeggen waar je XP aan uit wil geven gewoon in je character thread.
Blaat?
Post Reply