Posten doe je zo

Hoe werkt het spelen online?
Post Reply
Kieron Hellblade
Beheerder

Posten doe je zo

Post by Kieron Hellblade » 16 Dec 2008 01:07

* Maak een account met de achternaam van je Agent, zo voorkomen we verwarring tussen spelers en characters.

* Post je verhaal in normale letters. Gesproken tekst en gedachten graag tussen aanhalingstekens
* Post je acties in italics, het liefst met de stats erbij. Ik kan moeilijk van X personen alles non-stop bijhouden, maar ieder voor zich lijkt me wel te doen.
* Post out-of-game dingen, dus grappen, commentaar naar mij of de andere spelers en reacties als speler op wat er gebeurt in bold

Voorbeeld

Sam staat op, schudt het zand uit zijn haar en zegt "Wacht maar, klootzak" terwijl hij zijn pistool trekt en vuurt in het gezicht van de man.

Quick Draw dus geen penalty voor mijn wapen trekken en vuren dezelfde beurt. Dex 3 + Firearms 2 + Pistol 2 - Headshot 3 = 4 dice.

Ow God, dit moet wel slecht aflopen. Ik geef je nooit meer bier, Peter

Het is makkelijk, overzichtelijk en zorgt voor een sneller begrip.
Blaat?

Kieron Hellblade
Beheerder

Re: Posten doe je zo

Post by Kieron Hellblade » 16 Dec 2008 20:15

Een post per character per vier dagen, geen edits om posts na je in je verhaal op te nemen.

Ik begrijp dat dit lastig kan zijn in gesprekken en discussies waar iedereen dan maar op elkaar wacht en soms niet de kans krijgt te reageren op alle ideeen. Helaas is dat een nadeel bij deze speelstijl.

Bedenk je dat je altijd dingen kunt posten als "Als de mensen voor mij hem doodschieten wacht ik af, als hij het overleeft schiet ik zelf ook" en "Als de persuasion van Speler A niet lukt, dan probeer ik het zelf ook." Voorwaarden beschrijven voor handelen kan in hectische situaties de vaart erin houden en zo voorkom je ook dat ik mensen moet benaderen om dingen duidelijk te krijgen.
Blaat?

Kieron Hellblade
Beheerder

Re: Posten doe je zo

Post by Kieron Hellblade » 11 Feb 2009 22:00

Edits: Je post editen is natuurlijk toegestaan. Bedenk je ineens een betere actie, stikt je stuk van de spelfouten, ben je iets vergeten, dan mag je dat altijd veranderen. Ik lees alle posts nog een keer voordat ik aan mijn stuk begin, dus daar kan niks misgaan. Het is fijn als je me meldt dat je iets hebt verandert, maar niet noodzakelijk.

Wat dus niet mag zijn edits om te reageren op dingen die spelers NA je doen. Dan krijg je heen en weer gesprekken door edits en wordt het iets te verwarrend.
Blaat?

Post Reply