Hoe nu verder?

Hier kun je vragen hoe iets werkt in D&D 4 of zeggen wat je denkt dat beter kan.
Post Reply
The DM

Hoe nu verder?

Post by The DM » 13 Jul 2014 17:18

Dus... het spel ligt nu al een tijdje stil, beginnend met de vakantie van Jan Martijn en Peter (en nog een aantal weken daar boven op).

Maar laten we eerlijk zijn, ook voordat ze op vakantie gingen was de vaart en het enthousiasme er al uit. Dat lag voor een deel aan mij, juist die periode was ontzettend druk en stressvol op het werk, maar van jullie kant werd er ook met steeds minder regelmaat gepost (waardoor ik minder gemotiveerd raakte, waardoor jullie waarschijnlijk ook minder gemotiveerd raakten, vicieuze cirkel).

De vraag is wat we nu willen... willen we vaststellen dat het leuk was zolang het duurde maar dat het 'm gewoon niet wordt of willen we toch nog verder spelen.

Als het die eerste optie wordt dan zou ik dat jammer vinden, maar er wel vrede mee hebben. Als het die tweede optie wordt dan zou ik dat leuk vinden, maar wel verwachten dat iedereen er voor gaat, want we spelen dit spel met z'n allen.

Als we doorgaan moeten we even kijken welke vorm dat aanneemt (door met dezelfde quest of een hele nieuwe om fris te herbeginnen), wanneer we dat doen (want ik ben van 20 juli tot 4 augustus op vakantie in Engeland) en of er dingen anders geregeld moeten worden.

Dus... wat vinden jullie?

Simon

Re: Hoe nu verder?

Post by Simon » 14 Jul 2014 12:05

Ik wil wel weer verder, krijg nu wel meer tijd denk ik.Had het druk met vanalles maar ja de energie was er al een beetje uit.

Waarom? weet ik niet echt, misschien is de wijze waarop we spelen, misschien is D&D toch minder leuk op een forum als World of Darkness.
Misschien is de fun weg na enkele jaren, geen idee.

Maarja ik sta open voor nieuwe voorstellen en zal nog nadenken over wat beter/anders kan.

Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 16 Jul 2014 10:11

Mjah, het was dezelfde cirkel waar de meeste PbP RPGs in belanden. Lijkt er een beetje bij te horen.

Ik ben er wel voor om door te spelen, gewoon allemaal in gedachten houden dat we over een paar weken weer starten enzo, maar het is niet echt hoopvol dat er hier zo weinig gereageerd wordt.

Zelfde als met 1 antwoord op de mail voor de normale RPG. Het is gewoon deaud.
Blaat?

Drak'kan

Post by Drak'kan » 16 Jul 2014 23:13

Yeah, ik vind het vet, maar toch boeit het me niet genoeg om te willen doorgaan...

Het concept is tof, maar op het forum gaat het toch te traag om echt boeiend te blijven...

Met normale D&D eigenlijk ook te traag, omdat je steeds op je beurt moet wachten. Verwend door videogames denk ik!

xoxo
Endure. In enduring grow strong.

The DM

Post by The DM » 19 Jul 2014 18:43

Voor het overzicht, hier nog de reacties van Rogier en Roelen via de mail:

Rogier: "Wat een animo zeg...

Ik wil wel doorgaan."

Roelen: "Hey Mensen,

Ik reageer maar even zo i.p.v. het forum (kan mijn wachtwoord niet meer vinden)

Ik vind het idee en de wereld heel leuk maar merk dat mijn discipline om elke dag te checken zeer slecht is. Ik weet niet of dit komt door andere prioriteiten of door andere dingen maar het lijkt mij verstandig om niet door te gaan. Dit in verband met dat jullie dan niet op mij hoeven te rekenen en ook niet steeds op mij hoeven te wachten.

Ik vind het nog altijd wel leuk om het verhaal te lezen en zo dus zal zo nu en dan inloggen om te kijken hoever jullie zijn."

Post Reply