Noah en Evey posts

Kritiek. Wat kan er beter? Wat ging er verkeerd?
Post Reply
Vladimir

Noah en Evey posts

Post by Vladimir » 16 May 2009 10:01

Door nu constant Noah en Evey als eerst te laten posten , neem je een groot deel van de creativiteit weg die wij erin kunnen stoppen. Over het algemeen maken zij keuzes en geven ze inzichten , en ik denk dat het leuker is als de nog actieve spelers die keuzes kunnen maken en die inzichten kunnen verkrijgen ...

Je leidt nu zelf het verhaal , en geeft ons minder ruimte om af te wijken van jouw plan.

Ik weet niet hoe anderen dit zien , maar mij stoort het een beetje ...
a screaming comes across the sky ...
Kieron Hellblade
Beheerder

Re: Noah en Evey posts

Post by Kieron Hellblade » 16 May 2009 10:07

De dingen die ik voor Noah en Evey post is hoe ik denk dat zij zouden reageren, niet wat volgens mij de juiste actie in het verhaal is, hoewel het soms hetzelfde is. Ik zie het zelf niet alsof ik het verhaal leidt, omdat het een groep is die dingen doet en hoewel hun inzichten je ideeen geven, waar je het mee eens kunt zijn of niet, is dat volgens mij hetzelfde als wanneer een speler iets zou posten. Je leest hun ding, krijgt ideeen, bent het eens of oneens en gaat daarmee verder, volgens mij is die formule hetzelfde. Denk niet dat er een verschil is of een speler of ik dat doe, aangezien het dezelfde gevolgen heeft en ik het zo gescheiden mogelijk probeer te houden.

Maar als je je daar beter bij voelt zou ik voortaan als laatste kunnen posten?
Blaat?
Vladimir

Post by Vladimir » 16 May 2009 10:09

Dat zou ik zelf wel relaxter vinden inderdaad , het boeit me niet dat ze meedoen , maar wel dat ze nu eenmaal anders het spel spelen omdat ze door jou worden bestuurd ...

Het is een beetje alsof je een vraag stelt en hem gelijk zelf beantwoord =)
Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 16 May 2009 10:13

Wat ik probeer te doen is een antwoord geven op die vraag die ik zelf stel, niet noodzakelijk het juiste antwoord. Meer manieren om iets te zien zorgt voor meer inzicht enzo, net zoals dat gaat met de rest.

Maar ik snap je punt, en aangezien het mij om het even is zal ik dus nu voortaan als laatste posten.
Blaat?
Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 20 May 2009 18:50

Hmmm.....heb ik gelijk als ik zeg dat posts die ik als laatste maak, vlak voor de grote update, niet gelezen zullen worden?

Als de nieuwe beurt er is, wie boeit zich dan nog voor wat Noah vorige ronde zei? Of ben ik nu pessimistisch?
Blaat?
Vladimir

Post by Vladimir » 20 May 2009 21:43

Hmm , dan zeg je nu dus ook dat wie er als laatste post , niet wordt gelezen ?

ik lees altijd iedereens posts , en ik hoop dat iedereen dat doet !
Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 20 May 2009 21:46

Vladimir wrote:Hmm , dan zeg je nu dus ook dat wie er als laatste post , niet wordt gelezen ?

ik lees altijd iedereens posts , en ik hoop dat iedereen dat doet !

Ik denk dat de kans om gelezen te worden minder groot is wanneer je als laatste post.

Nou zou dat eigenlijk alleen maar meer incentive moeten zijn om daarom mijn NPC verhaal als laatste te posten, want het gaat om jullie, niet om mij. Zal mijn trots wel zijn die in de weg zit, dus ik houd mijn mond maar :)
Blaat?
Vladimir

Post by Vladimir » 21 May 2009 01:40

goed zo =)
Post Reply