Links - Rechts

Kritiek. Wat kan er beter? Wat ging er verkeerd?
Post Reply
Evey

Links - Rechts

Post by Evey » 26 Mar 2009 09:49

Omdat ik zelf linkshandig ben, geldt dat automatisch ook voor ieder character dat ik speel. Want ik kan OC namelijk echt alleen de muis bedienen met rechts. Dus kan Evey nog steeds een beetje dingen doen enzo. In ieder geval eten. En dat soort dingen.
Of was het uitschakelen van mijn rechterarm een bewuste keuze? Had ik het van tevoren op mijn sheet moeten zetten?

Image
The Grand Essentials of Happiness are: something to do, something to love, and something to hope for.
Kieron Hellblade
Beheerder

Re: Links - Rechts

Post by Kieron Hellblade » 26 Mar 2009 10:57

Niks bewust aan, ik heb zowel de kant als waar de kogel insloeg uit de lucht gegrepen.

Wel heb ik bij extreme verwondingen zoals dit de gewoonte om te gooien of je een flaw krijgt. Voor Noah zou dit lame zijn geweest en voor jou one arm. Afhankelijk van de medische hulp, verdere schade en hoe je er mee omgaat is dit dan een tijdelijke flaw tot je gehealed bent of een permanente.

Jullie hebben allebei geen flaw gekregen, dus je kunt gewoon aan het werk, met welke arm je ook wil. Wel hou je die -2 wound penalty tot je wat gehealed bent. Behalve die penalty is er niets aan de hand en kun je gewoon alles doen zoals je het deed.
Blaat?
Post Reply