Kritiek

Kritiek. Wat kan er beter? Wat ging er verkeerd?
Post Reply
Kieron Hellblade
Beheerder

Kritiek

Post by Kieron Hellblade » 15 Feb 2009 13:13

Dit forum is bedoeld om kritiek te geven op het verhaal, beslissen van de GM of hoe de RPG tot nu toe gaat.

De bedoeling is om door dit forum het geheel te verbeteren. Het is niet gemaakt om ego's te strelen en te complimenteren, maar juist bezig te zijn met dingen die mis gaan. Als je interesse verliest of het minder leuk vindt, bespreek het hier. Leg uit wat er mis is en dan kan er wellicht aan gewerkt worden.

Gaat het verhaal te traag of te snel? Zijn de foto's waardeloos? Is de schrijfstijl vreselijk? Zijn er dingen onduidelijk? Waarom de neuk krijg ik damage van zoiets? Heb je een manier om de stat bar te verbeteren? Ben je het oneens met een beslissing?

Dit soort zaken kunnen hier besproken worden. Schaam je niet een thread te maken om je ongenoegen in te uiten. Dit gaat niet alleen over de DM, maar je mag ook kritiek hebben op andere spelers, maar hou het wel netjes.
Blaat?
Johnny McGrey

Re: Kritiek

Post by Johnny McGrey » 16 Feb 2009 17:57

Goeie zet, dit draadje. En tot nu toe top verhaal, had eerst m'n twijfels bij forum RPG maar met deadlines en een storyteller is het best gaaf. Al, en dat vindt jij anders dat weet ik, is een RPG rond de tafel wel nog steeds beter ;)

Tot nu toe geen kritiek, en om eerlijk te zijn, kritiek PM ik liever. Kun je later altijd nog de shizzle hier zetten?
Oh yes I heard you, but the question is, how does this profit me personally?
Johnny McGrey

Post by Johnny McGrey » 16 Feb 2009 17:58

Ah toch nog kritiek. VEEL te weinig XP.

Ik wil vet veel XP
Oh yes I heard you, but the question is, how does this profit me personally?
Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 16 Feb 2009 18:32

Bedoeling was dat je een thread begon over het probleem, zodat er meerdere dingen tegelijk besproken kunnen worden zonder dat het een teringzooi wordt. Maar goed, als iedereen dat vanaf nu doet kan ik hier wel wat over de XP zeggen.

Ik denk dat de Prologue in een echte setting nog geen uur had geduurd. Met zijn allen om een tafel, pen en papier, glaasje ranja, lekker dobbelen, dan waren we zo klaar geweest. Als je ziet wat je tot nu toe hebt gedaan is dat zo'n 10 posts, terwijl je daar wel al 3 XP voor krijgt.

Het gaat er niet om dat het nu vijf weken heeft gekost, maar juist dat het in een normale setting in een uur over was geweest. Het verhaal hier draait traag vanwege het medium, als ik de XP net zo langzaam zou laten gaan denk ik dat je pas 1 XP had verdiend. Die 3 is in mijn mening dus erg veel, maar noodzakelijk omdat het anders te traag gaat om nog enig nut te hebben.
Blaat?
Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 16 Feb 2009 18:33

Ow ja, dit forum was een val want zoals je begrijpt wordt iedereen met kritiek meteen gebanned. Doei!
Blaat?
Post Reply