Oplossingen

Kritiek. Wat kan er beter? Wat ging er verkeerd?
Post Reply
Vladimir

Oplossingen

Post by Vladimir » 10 Jun 2011 16:30

Mijn voornaamste beeld van de sitautie is:

- Er ligt een soort onderzoek , maar ik heb gewoon echt geen idee hoe we daar nu verder in kunnen komen ... Er zijn vast dingen die ik (we) over het hoofd zien , maar die dode lui lijken op ongelukken , Singh vertelt een logisch verhaal over Saubin , de mensen zijn gewoon echt debiel, ipv complottheorie A B en C, dus ja. =) Die vampier is er nu , daar moeten we iets mee , en dan na een rustige dag en nacht (hopelijk) gaan we er morgen weer vandoor ...

Ik weet gewoon niet wat ik nog voor sidequest zou kunnen doen (en ik doe m'n best!) =)
a screaming comes across the sky ...
Harrison

Re: Oplossingen

Post by Harrison » 13 Jun 2011 15:52

Tja, het verhaal in de dome loopt een beetje dood zo. Voor zover mij character het overziet is er geen enkele reden om echt aan te nemen dat er iets mis is. Bij de dode vrouw wijst alles op een ongeluk, Jimmy kennen we amper en zijn verhalen lijken (door gebrek aan bewijs) op paranoïde fantasieën, we hebben geen reden aan te nemen dat Singh iets verbergt, etc.

Ik heb wel dingen geprobeerd (praten met huisgenote, kijken bij de toren), maar dat leverde niets op en het is niet logisch er dan mee door te gaan zonder reden (en ik kan de dice ook niet rerollen). En zoals ik in mijn post al schreef, ik was/ben even de inspiratie kwijt om weer een nieuwe invalshoek te bedenken, na de serie dead-ends.

Als we nou een heel goede reden hadden om aan te nemen dat de vrouw vermoord was dan hadden we daarmee op pad kunnen gaan zonder dat gebrek aan verder bewijs ons stopte, maar dat is niet zo...
"Like one, that on a lonesome road / Doth walk in fear and dread, / And having once turned round walks on, / And turns no more his head;..."
Joseph

Post by Joseph » 14 Jun 2011 10:22

Het vullen van een dag als 'normale' overlevende blijkt lastig ja, en steeds een muur tegen komen ook. Beetje doorpakken, positief blijven.. etc. of spelen alsof je het opgeeft. Maar dan moet je weer een paar weken wachten voordat er iets gebeurt.
Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 14 Jun 2011 15:48

Mjah, ik heb naar mijn idee meerdere sporen gemaakt die je ergens heen leiden. Er zijn een aantal manieren om te ontdekken dat er iets mis is, dus als je er een of twee mist is dat niet erg. Het is als een stoel met 7 poten, zelfs als je er een of twee weghaalt kun je zitten.

Het gebeurt nu voor de eerste keer dat ieder spoor doodloopt vanwege een opzettelijke beslissing, een slechte roll of niet de juiste speler in een situatie zit. Komt zoals ik al zei ook wel omdat ik niet echt incentive weet te bieden. Een van de dingen die jullie nu merken is dat je geen gelikte social gladjakker hebt. Het kan natuurlijk zonder, maar is een handicap.

Het komt geforceerd over om nu te vragen toch bepaalde dingen te doen en ik denk dat er genoeg knaagt bij je characters om ergens nog eens overna te denken, dus ik denk dat het wel losloopt.
Blaat?
Post Reply