AFK noobs

Kritiek. Wat kan er beter? Wat ging er verkeerd?
Post Reply
Kieron Hellblade
Beheerder

AFK noobs

Post by Kieron Hellblade » 08 Dec 2010 13:52

Een keer niet posten betekent dat ik niet meer op je wacht met deadlines net zo lang tot je wel post. Zo kunnen actieve mensen doorgaan zonder dat (tijdelijk) afwezigen het keer na keer ophouden.

Maar goed, wat als je al 10x niet post zonder reden van afwezigheid. Wat doen we dan?
Blaat?
John Strongbow

Re: AFK noobs

Post by John Strongbow » 11 Dec 2010 15:51

Lastig.

Het is wel een beetje jammer om helemaal geen reactie te geven, zeker omdat we niet geheel afhankelijk zijn van internet mbt communicatie, een smsje of telefoontje kan ook als je niet kan posten. Simpelweg aangeven dat je er helemaal geen zin meer in hebt is natuurlijk ook een optie, eentje die beter is dan 10 rondes niets posten zonder reden van opgaaf.

Vind het wel zonde om vlak voor een battle een paar crewleden te verliezen aan de andere kant is dit wel een moment nieuwe mensen te introduceren. Ik heb die collega nog niet erover gesproken, maar ik zie hem maandag weer. Dan forward ik alles met een korte uitleg en dan maar kijken of het hem bevalt. Zal ik hem wel 2x per week pushen om mee te doen :mrgreen:

Tussen oplossing voor nu, geef de leden die momenteel niet actief posten tot het nieuwe jaar de kans, daarna ontploffen er hoofden uit het niets.

Image
Vladimir

Post by Vladimir » 11 Dec 2010 18:19

Mja geen idee wat het beste is , maar als je besluit ze te droppen vind ik dat prima ...
a screaming comes across the sky ...
Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 11 Dec 2010 22:43

ROCK FALLS, EVERYONE DIES
Blaat?
Justin Time

Post by Justin Time » 12 Dec 2010 00:42

Aangegeven dat ik ermee wil kappen. Verhaal spreekt me nog steeds zeer aan maar kan niet echt meer de motivatie vinden om telkens te posten.

Wie weet dat de motivatie ooit weer terug komt; in dat geval speel ik ook wel een gare Indiaan ;)
Turbo! Turbo!
Post Reply