Werkzaamheden forum

Kritiek. Wat kan er beter? Wat ging er verkeerd?
Post Reply
Kieron Hellblade
Beheerder

Werkzaamheden forum

Post by Kieron Hellblade » 06 Oct 2010 16:38

Heren,

Code: Select all

Geachte heer/mevrouw,

Om de beschikbaarheid van onze diensten nog verder te verhogen voeren wij de komende twee maanden werkzaamheden uit aan ons netwerk. Doelstelling van deze werkzaamheden is het bereiken van onafhankelijkheid ten opzichte van netwerkleveranciers. Momenteel is deze zogeheten redundante opstelling uitbesteed aan een externe partij, maar daardoor zijn we nog wel afhankelijk van het functioneren van deze ene partij. In de nieuwe situatie kunnen we in het geval een netwerkstoring bij één van de leveranciers eenvoudig overschakelen naar een andere leverancier. Bijkomend voordeel is dat we na de werkzaamheden meer technische controle verkrijgen en hierdoor een nog hogere kwaliteit van de dienstverlening kunnen realiseren. Kortom, we brengen ons netwerk naar een hoger niveau.

Eén van de werkzaamheden is het omnummeren van IP-adressen binnen een deel van ons netwerk. Voor vrijwel iedere klant kunnen we dit proces volledig verzorgen zonder tussenkomst van de klant. Bij een zeer selecte groep klanten is assistentie van de klant zelf nodig, zij krijgen op 20 oktober een e-mail met nadere instructies. Zes weken lang is er sprake van een overgangsperiode waarin de betreffende websites zowel op het oude als het nieuwe IP-adres beschikbaar zijn, hiermee is een geruisloze overgang verzekerd.

De voorlopige tijdsplanning ziet er als volgt uit:

12-14 oktober: Toevoegen van een nieuw IP-adres aan alle betrokken websites
12-14 oktober: Websites koppelen aan nieuw IP-adres (aanpassing DNS)
20 oktober: E-mail aan klanten waarvan wij assistentie vragen (aanpassing DNS)
24 november: Deactivering van oude IP-adressen
1 december: Oplevering nieuw netwerk

Als u op 20 oktober geen e-mail heeft ontvangen en toch denkt dat u wel zelf een DNS-aanpassing moet doen, kunt u ons natuurlijk e-mailen op support@antagonist.nl.

Verdere updates met betrekking tot deze werkzaamheden kunt u lezen op http://status.antagonist.nl/issue/152

Mocht u na het lezen van deze aankondiging vragen en/of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op!

Met vriendelijke groet,

Wouter de Vries
Directeur
Antagonist B.V.
Zal allemaal wel loslopen, maar mocht je het forum in die periode niet op kunnen dan hoef je me dus niet huilend op te bellen.
Blaat?
Vladimir

Re: Werkzaamheden forum

Post by Vladimir » 06 Oct 2010 17:21

Mag ik je wel huilend opbellen als ik zin heb in een koekje , maar de trommel leeg is ? =(
a screaming comes across the sky ...
Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 06 Oct 2010 18:31

Is dat een of ander seksueel innuendo? Ik snap er nooit wat van hoe de jeugd tegenwoordig praat.
Blaat?
Vladimir

Post by Vladimir » 06 Oct 2010 18:45

lol
a screaming comes across the sky ...
Post Reply