Games Thread!

Lekker, maar niks met de game te maken.

Moderator: John Strongbow

Post Reply
Joseph

Games Thread!

Post by Joseph » 16 Jul 2009 08:56

http://www.scribblenauts.com/

Natuurlijk simpele graphics maar bekijk de trailer maar, dit spel wordt vernieuwend.

Harrison

Re: Games Thread!

Post by Harrison » 01 Aug 2009 12:42

Ik weet niet of dit serieus ook echt gaat gebeuren, maar het ziet er in ieder geval geweldig uit: Epic Mickey (werktitel), een "dark, steampunk-style take on Mickey Mouse and the Magic Kingdom" voor de Wii, van een aantal van de makers van games als Deus Ex en Thief.

Image

Image
"Like one, that on a lonesome road / Doth walk in fear and dread, / And having once turned round walks on, / And turns no more his head;..."

Harrison

Post by Harrison » 22 Sep 2009 22:05

Zowel vreemd als cool: een erg dure maar nooit uitgezonden Playstation reclame. Het is niet moeilijk te raden waarom Sony het uiteindelijk toch liever niet op tv wou hebben (de muziek is een remix van Alphaville's Forever Young door v/vm, ook vreemd en cool tegelijk)
"Like one, that on a lonesome road / Doth walk in fear and dread, / And having once turned round walks on, / And turns no more his head;..."

Harrison

Post by Harrison » 17 Nov 2009 11:48

Image

Harrison

Post by Harrison » 01 Dec 2009 23:23

Is DIT het allerbeste wat ooit is gemaakt?

Ja.

Justin Time

Post by Justin Time » 01 Dec 2009 23:43

Nee
Turbo! Turbo!

Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 28 Dec 2009 15:40

Kent iemand hier de game League of Legends?

Zit er hier op mijn werk daarover te lezen en het ziet er echt kick ass uit. Het is een soort van kloon van dat WarCraft 3 Hero Battle wat we altijd op de LAN van Roelen speelden. Deze versie is echter online te spelen, gratis en voor niets.

Je wordt weer in teams gedumpt en moet door legioenen van creeps knokken, maar er is ook een enemy team en je kunt elkaar dwars zitten door hun basis te slopen tijdens alle combat.

Lijkt me erg gaaf, ga er zeker binnenkort eens mee aan de slag. Check de site
http://www.leagueoflegends.com/
Blaat?

Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 29 Dec 2009 10:04

Gisteren dus even een uurtje gespeeld en het is echt gaaf. Kan mensen die van RPG's of Hero Battle houden zeker aanraden dit te proberen.

De map heeft 3 verschillende paden naar de overkant. Uit je base komt om de 20 seconden een wave beestjes per pad die naar de base van de tegenstander probeert te komen. De tegenstander spawned precies dezelfde waves, dus alles vecht elkaar steeds in het midden dood. De manier om dit gelijkspel te verbreken ben jij.

Je speelt in teams van vijf en kunt dus kiezen welk pad je af gaat. Alle vijf over een kan, maar dan zijn de andere twee onbewaakt als je tegenstanders met hun hero daar doorheen knallen. Het doel is je door het hele pad te vechten en dan in de base van je tegenstander de Nexus te slopen. Onderweg moet je towers slopen enzo, dus hoewel je hard door kunt pushen als je met 3 man door het midden staat en iedere flank door 1 laat bewaken zul je op een bepaald moment vaart moeten minderen en zo kan je tegenstander het verzwakte gebied versterken.

Heroes zijn alles van fighters en mages tot support en hoewel ik begon als tank vol met HP en armour beviel het tweede potje waarin ik ranged support gaf me een stuk beter. Net zoals in Hero Battle heb je skills om te levellen, kun je items kopen en probeer je met dingen zoals potions en spells jezelf overeind te houden. Hoe minder vaak je hoeft terug te trekken, hoe meer je levelled en hoe beter je dus de heroes van de tegenstander aankunt. Vooralsnog lijkt het vooral te draaien om NIET sterven want dan krijg je een 60s penalty, lig je een level achter en raak je overrun. Erg spannend.

Hoop dat iemand hier het download zodat ik niet alleen ben met wat pubbies vanavond =P
Blaat?

Joseph

Post by Joseph » 29 Dec 2009 10:15

Ik ga het vanavond ff downloaden, maar ik kan niet beloven dat ik het ook kan spelen. :)

Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 29 Dec 2009 10:25

Zeker doen, denk dat jij het wel leuk vindt.

Hier kun je alle heroes zien
http://www.leagueoflegends.com/champions

Nou is de game gratis, maar alleen in de betaalde versie heb je al die heroes. Je kunt er met de gratis versie uit 10 kiezen en eens in de zoveel tijdt wordt dat omgedraaid zodat je ze wel allemaal kunt proberen. Irritante is dus dat degene waar je gewend bent om mee te spelen er dus uit ligt.

Gelukkig kun je ook zonder te kopen wel heroes krijgen, namelijk door punten die je krijgt na matches. Het schijnt dan flink wat uurtjes te kosten om ze vrij te spelen, maar na drie of vier matches van een half uur kon je geloof ik al 1 hero unlocken, dus als je er een gevonden hebt waar je lekker mee om kunt gaan gewoon die meteen vastzetten zodat hij er altijd is.

Ben zelf niet van plan dit suf te spelen zodat ik alles kan unlocken, maar zou het wel fijn vinden een iets groter roster te hebben, want ik ben gek op tanken en melee maar de Champions momenteel gratis zuigen daarin.
Blaat?

Post Reply