League of Legends

Lekker, maar niks met de game te maken.

Moderator: John Strongbow

Vladimir

League of Legends

Post by Vladimir » 06 Nov 2010 14:54

Zijn er nog Champions of SKILLZ of strategieën of items of runecombinaties of masteries die jullie kunnen aanraden ?

=)
a screaming comes across the sky ...

Kieron Hellblade
Beheerder

Re: League of Legends

Post by Kieron Hellblade » 06 Nov 2010 15:13

Ligt aan je hero.
Blaat?

Vladimir

Post by Vladimir » 06 Nov 2010 16:17

Mja uiteraard =) Ook al moet ik ook handiger worden ingame qua overzicht en farmen en creepen enzo =)

Ryze lijkt me erg cool =) Wat je al zei , nuken en dan hopen dat je target dood is , anders ben je zelf dood =)

Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 06 Nov 2010 16:47

Ryze heeft 0 escapes, dat is zijn probleem. Je hebt wel een cage waarmee je iemand een of twee seconden kan vastzetten, maar dat ding doet ook nette damage en is uiteraard het begin van iedere combo omdat je tegenstander dan niet meer kan ontsnappen, dus die zit op cooldown als je moet rennen.
Blaat?

Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 08 Nov 2010 12:07

Protip;

Wees niet deze Twisted Fate, maar probeer deze Ashe te zijn.

Link
Blaat?

Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 08 Nov 2010 12:11

Protip 2;

Ondanks de (hilarische) presentatie van deze informatie, heeft de video 100% gelijk.

Link

Map awareness wint games. Weten waar de tegestander je opwacht betekent dat je ze kunt ontwijken en in het beste geval hun move kunt omdraaien. Als je denkt dat er een trap in de bush zit, check dat dan NIET met je gezicht. Gebruik je Hawkshot of schiet er een volley in en luister of je een hit maakt. Ik heb een ingebouwde ward in mijn Wriggles Lantern om te junglen. Ding werkt maar 1x per drie minuten, maar ik heb hem altijd ERGENS geplaatst. Ieder stuk wat je in de gaten houdt redt levens.
Blaat?

Vladimir

Post by Vladimir » 08 Nov 2010 12:28

Cool =)

Wat is E.L.O. trouwens ?

Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 08 Nov 2010 12:37

Je officiele score in League of Legends Ranked games.

Wat wij spelen zijn "normal" games. Die kun je op ieder level doen, alle champs zijn toegestaan en hoewel je wins en losses kunt zien in je Match History gaat dat maar voor 10 stuks, daarna verdwijnen ze.

Als je L30 bent kun je Ranked spelen. Dan is iedeeen L30, is alles fucking serieus en speel je echt op de ranglijsten. Bij Ranked blijft alles vast omdat het je officiele ELO is. Een loss haalt 15 tot 50 van je ELO af, een win juist erbij. Je speelt alleen tegen mensen van je eigen ELO niveau, plusminus 50 punten. Je kunt dit solo doen, met 2 of met een vol team van 5, maar je kunt niet met 3 of 4 mensen en twee of een random dudes een match joinen. Voordat een match begint mag ieder team 2 champions bannen, die kunnen dan niet gekozen worden. Vervolgens mag je per 2 kiezen. Zo zie je ook wat de enemy kiest en kun je ze counteren met je eigen chars. Alles moet uniek zijn, dus als jij expres Taric niet banned omdat jouw team hem nodig heeft maar zij kiezen hem eerder, heb je pech. Naast L30 en teamsize is de volgende verplichting dus minimaal 14 champs hebben. Als er dan 4 gebanned worden en jij als allerlaatste mag kiezen nadat er al 9 zijn gekozen heb je er nog eentje beschikbaar.

Je begint met ELO 1200, maar het gemiddelde is 1000. Ik heb zelf een paar losses meer dan wins sinds ik begin, geloof 41/47 dus zweef op 1050. Vind het alleen minder leuk omdat iedereen zich veels te druk maakt om die score. Gevolg is meer gerage, frustraties, quitters, flamers en blamegamen.

Zoals je gisteren misschien merkte raak ik echt gefrustreerd als je een leaver hebt ofzo en in die Ranked games lijkt dat voor iedereen 100x zo erg te worden omdat het je OFFICIELE RECORD IS DIE ER NU AAN GAAT WTF KK NOOB AFK HOER!!! Hoewel ik nu vooral Normal speel omdat ik het met jullie veel leuker vind, was k er hiervoor al mee gestopt puur omdat de mentaliteit er niet leuk is. Mensen (mezelf inclusief) nemen die mode veels te serieus, terwijl het een spelletje is.
Heb liever plezier.
Blaat?

Vladimir

Post by Vladimir » 08 Nov 2010 17:20

Holy shit , net een 20/1/7 game met Sion lol ...

en die ene death was dik onnodig :P

Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 09 Nov 2010 13:46

Ik heb zo'n 6000 IP over en zit te twijfelen wie ik moet kopen...

Het tanken met Singed beviel me erg goed, maar de echte lol kwam van de fling. Net zoals dat ik echt moest lachen om tanken met Rammus, maar dat vooral kwam omdat ik noobs taunte terwijl ik Thornmail draagde en een damage reflect aan had. Ze sloegen zichzelf tegen mij dood terwijl de tower ze pakte. Nou is mijn idee om Amumu te proberen, want daar kun je lekker mee tanken en volgens mij nog veel harder mee grieven. Die heeft een AoE stun en damage. Iedereen 2,5 seconde onbewegelijk terwijl jullie er op los hakken. Dat lijkt me ideaal.

Misschien moet ik terug naar Karthus en dan mensen nuken de hele match als ik een ping krijg, dat was ook heel grappig. Hebben we tenminste guaranteed kills. Nooit meer ontsnapt er iemand aan je. Aan de andere kant is hij gemaakt van papier-mache, zo sloom als de neten en geen escape. Plus je MOET mid anders is de match al over voor je begint.

Twijfels, twijfels...
Blaat?

Post Reply