De grote houd Peter op zijn werk bezig thread

Lekker, maar niks met de game te maken.

Moderator: John Strongbow

Kieron Hellblade
Beheerder

Re: De grote houd Peter op zijn werk bezig thread

Post by Kieron Hellblade » 04 May 2011 10:33

Mijn junkbox is iedere ochtend weer een bron van vermaak. En rijkdom.

Fidelity Investments International
Oakhill house,130 Tonbridge,
Hildenborough.
Kent TN119DZ,
United Kingdom.

I am Mr.Richard Spillane,The Head of Fund Manager Executive with Fidelity Investment International London Uk .
The World Largest Fund Management Company with over £1.2Trillion Capital Investment Fund.

Nevertheless, as The Fidelity Fund Manager, I handle all our Investor's Direct Capital Funds and secretly extracted 1.2% Excess Maximum Return Capital Profit
(EMRCP) per annum on each of the Investor's Marginal Capital Fund. As an expert, I have made over £45, 745, 000, 00 from the Investor's EMRCP and hereby looking for someone to trust who will stand as an Investor to receive the fund as Annual Investment Proceeds from Fidelity Marginal Capital Fund.

All confirmable documents to back up the claims will be made available to you prior to your acceptance.Meanwhile,I have worked out the modalities and technicalities whereby the funds can be claimed in any of our 6 Clearing Houses without any hitches. Our sharing ratio will be 50-50. If you are interested, you should send your direct phone number so we could discuss more on phone as regard the transaction.

N:B; Do not contact my office number or
email, all correspondence must be on this private box

Sincerely.
Mr.Richard Spillane
Blaat?

Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 05 May 2011 10:33

Standard Chartered Bank PLC,
1 Aldermanbury Square
Private Email: personalpeter_999@yahoo.com.vn

Greetings...

I got your contact email address through a personal search and decided to let you know about this packaged financial transaction that will benefit us. I am Mr Peter Sands, the Group Executive Director/ Group Finance Director of the Standard Chartered Bank PLC

On the course of the 2010 end of the year's report, I discovered that my branch in which I am the Chief Auditor had Fifty Five Million Five Hundred Thousand G B Pounds (55,500.000.00 GBP) of which no body/staff or director is aware of and will never be aware of, I have also PLACED this fund on ESCROW CALL ACCOUNT without a beneficiary.

As the Group Finance Director, I cannot be directly connected to this money thus I am compelled to request for your assistance to receive this money into your bank account. I will compensate you with 40% as gratification while 60% will be for me. Please If you accept my offer, kindly contact me on my private private email contact personalpeter_999@yahoo.com.vn for more details.

In course of this transaction, there are practically no risk involve because It will be a bank-to-bank transfer. please this is very confidential transaction please.

I will appreciate your timely response.

With Regards,

Mr.Peter Sands.

NOTE: Please if however, you are not disposed to assist, kindly delete this email in view of the confidentiality and let me know as soon as possible to enable me look for Capable one.
Blaat?

Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 16 May 2011 16:27

Heb weer heerlijk een dagje genoten van Emails from an Asshole

Toppers zijn;
Ruim Appartement gezocht
http://dontevenreply.com/view.php?post=101

Verwarde afwasser;
http://dontevenreply.com/view.php?post=98

En de geniale zoektocht naar een plasma TV
http://dontevenreply.com/view.php?post=96
Blaat?

Vladimir

Post by Vladimir » 16 May 2011 16:45

lol deze zijn best hilarisch =D
a screaming comes across the sky ...

Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 16 May 2011 16:46

Die gast die een witte magnetron zoekt en wordt uitgemaakt voor racist houdt hij ook zo heerlijk lekker aan het lijntje.
Blaat?

Joseph

Post by Joseph » 17 May 2011 11:26

Degene over een zwembad in zijn appartement is echt geweldig. Leuk, als je ff niks te doen heb.

Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 20 May 2011 10:27

Soms is het echt meesterlijk om op tafel te slaan, op te staan en hardop "PREPARE THE CLONES" te roepen.

Beetje akward als iedereen dan naar je blijft kijken ook al ben je alweer gaan zitten, maar het is echt duidelijk vrijdag en ik heb weekend nodig.
Blaat?

Vladimir

Post by Vladimir » 20 May 2011 11:27

Ik heb ook weekend nodig , vooral omdat de bouwvakkers die mijn gehele straat + kanaal-boulevard in zijn geheel aan het verbouwen zijn de afgelopen en komende maand dan niet om 07:00 beginnen ... =/

Echt om gestoord van te worden ...
a screaming comes across the sky ...

Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 20 May 2011 11:31

Ik leef met je mee, dude. Het huis naast mij is de bewoonster uit vertrokken en omdat het nog een van de weinige huurhuizen is komen ze er niet vanaf. Woningbouw is het gigantisch aan het pimpen om vervolgens te verkopen.

Nieuwe kozijnen, nieuwe badkamer, nieuwe keuken, alles geschilderd, nieuw hang- en sluitwerk, nieuwe isolatie, nieuwe rioolaansluiting, nieuwe ramen, alle wanden stucken, nieuwe trapbekleding, nieuwe deuren. Ze zijn al meer dan een maand bezig en beginnen stipt om 0700 iedere dag. Het eerste wat ze doen is glas kapot gooien of iets anders wat veel lawaai maakt en na 10 minuten zijn ze daarmee klaar en blijven ze de rest van de dag doodstil.
Blaat?

Jimmy Doe

Post by Jimmy Doe » 20 May 2011 11:36

kunnen ze bij jouw de bovenverdieping niet opknappen dan?

Post Reply