Day Two - Riders on the Storm

...wake up...
Locked
Kieron Hellblade
Beheerder

Day Two - Riders on the Storm

Post by Kieron Hellblade » 14 May 2009 22:24

Voor Joseph en Vladimir is de nachtrust die ze krijgen in het Overlook Hotel de beste die ze ooit in hun leven hebben meegemaakt. Na zeven maanden weg te zijn geweest en of vastgebonden op een plank of diep ingevroren te hebben geslapen zijn de comfortabele bedden een ongelooflijk genot. Kussens, een schoon laken en een zacht matras, in combinatie met een lekkere douche voor het slapen gaan maken de ervaring hemels. Uitgeput door de gebeurtenissen worden ze allebei pas in de vroege middag wakker en rekken ze zich uit, herinneringen aan hun dromen al vervlogen.

Geen roll gemaakt, goed geslapen, 1 Willpower terug.

Noah en Justin zijn niet zo gelukkig. Allebei liggen ze draaiend, zwetend en onrustig in de bedden, de hele nacht lang. Noah wordt geplaagd door nachtmerries van spinnen die over zijn hoofd kruipen en hij probeert ze van zich af te slaan, maar als hij de volgende dag wakker wordt merkt hij dat het enige wat hij heeft bereikt het openkrabben van zijn oorlel is geweest. Het bloed is gestold en de wond weer dicht, maar wat rode vlekken op zijn kussen maken duidelijk dat de plaaggeesten misschien een droom waren, maar de jeuk niet. Justin worstelt met de dekens terwijl het verband om zijn maag jeukt. Zijn handen glijden er soms onder, maar trekken zich terug als hij de wond voelt. De jeuk en het gekriebel, gecombineerd met een hoge koorts en zwetend gedraai zorgen ervoor dat beide mannen niet goed slapen. Door hun onrustige slaapgedrag voelen ze zich de volgende dag voelen niet goed uitgerust, maar ondanks dat hebben ze wel het idee dat wat hen wakker hield is uitgedreven.

Stamina + Resolve roll gefailed, allebei niet goed geslapen, geen Willpower terug. De infectie die hiervoor zorgde is wel weg.

Mick heeft het nog erger. Afgezien van jeuk, hetzelfde geworstel met de lakens, onrustige dromen en hoge koorts wordt hij ook meerdere keren wakker om over te geven. Zware krampen in zijn maag schieten door hem heen en hij klapt dubbel, de heerlijke steak van gisteren half verteerd uitspugend. Hij weet zeker dat het niet het eten is, zijn wonden voelen geirriteerd aan en de huid er omheen is schraal. Mick heeft genoeg meegemaakt om te weten dat hij last heeft van een infectie. De volgende dag als ook hij uit bed komt is de koorts nog niet weg. Het is genoeg gezakt om hem niet te belemmeren, maar het nare gevoel op de achtergrond geeft aan dat hij hier nog langer last van kan hebben.

Stamina + Resolve roll critical failure, geen Willpower terug, infectie is ook nog niet weg.

Wanneer iedereen tussen 1200 en 1300, afgezien van goede slaap of een slechte nacht opstaat, zich doucht en aankleed valt er iets op. Alsof je gedachten zijn gelezen verspreidt de geur van vers gezette koffie zich door het hotel. Nog een van de dingen die je maanden hebt moeten missen en je lichaam reageert enthousiast op het vooruitzicht van deze wakkermaker.

---

Harrison komt de heuvel over, de zon brandend op de eenzame reiziger te voet. Nadat hij gisteren iets neer zag storten heeft hij zich erheen gehaast, maar toen hij er vanochtend aankwam was het al te laat. De shuttle was overspoeld met oogloze geinfecteerden, er viel niets meer te halen. Als iemand het had overleefd waren ze nu al dood. Ondanks dat ze de rivier niet over leken te steken haastte hij zich verder, bij de menigte vandaan. Hij liep langs een winkelcentrum en een ziekenhuis, in een oogopslag werd hem duidelijk dat ze waardeloos waren en vervolgede zijn weg. Nu op de heuvel ziet hij dat de massa auto waar hij zich doorheen moest werken aan de kant te lijken geschoven. Een gebouw in de verte ziet er uitnodigend uit, het hek van de muur om het geheel heen is geblokkeerd door een witte Subaru Tribeca, er staat een Ford, een Porsche en een Ducati motor op de binnenplaats. "Overlook Hotel" ziet hij op het bord staan wanneer hij door de scope van zijn Remington 700 kijkt.

Code: Select all

Noah       [X][X][X][X][ ][ ][ ]         Willpower 6/6   
Vladimir   [ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ]   Willpower 6/6   Medkit 4/10   Medkit 10/10    Bone saw (2L)   Scalpel (-1)   
Joseph     [ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ]         Willpower 6/6   Hammer (2B)   Knife (1L)   
Mick       [X][X][ ][ ][ ][ ][ ][ ]      Willpower 4/6   Flaregun (-1L) 1/1 R0   Axe(2L)   .38 (2L) 3/6 R0
Justin     [X][X][X][ ][ ][ ][ ][ ]      Willpower 6/6   M1911A1 (3L) 7+1/7 R0   Fire Axe (3L)   
Harrison   [ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ]      Willpower 6/6   Remington 700 (4L, 9 again) 1/5 R10   Knife (1L)

!!!DEADLINE MAANDAG 18 MEI 2230!!!
Blaat?

Kieron Hellblade
Beheerder

Re: Day Two - Riders on the Storm

Post by Kieron Hellblade » 14 May 2009 22:26

Dag twee, daar gaan we.

Zeg ook allemaal hallo tegen Harrison, die vanaf nu meedoet.

XP is uitgedeeld in de vorige thread, je uitgaven graag in het Character forum neerzetten, niet hier.
Blaat?

Noah

Post by Noah » 14 May 2009 22:29

Noah wordt half versuft wakker, een geirriteerd kloppend oor, een halfnat kussen en een belabberd gevoel is alles wat hij aan zijn eerste nacht terug op aarde heeft overgehouden. Gisteravond had zijn lichaam voedsel nodig, maar nu eist het om de koffie die hij ruikt. Koude douche, vuile kleren, Noah is klaar om te zoeken waar de koffie is.

Noah gaat op zoek naar de koffie.

Harrison

Post by Harrison » 14 May 2009 23:59

Harrison kijkt door de scope van zijn geweer en bestudeerd het Overlook Hotel en de voertuigen op de binnenplaats. In gedachten vat hij de situatie voor zichzelf samen: "Een hotel met een hoge muur er om heen, met op de binnenplaats verschillende voertuigen, waarvan er één strategisch is geplaatst is om het hek, de enige opening in de muur, af te sluiten, zodat er niemand van buiten naar binnen kan. Dat kan niet bij toeval gebeurt zijn. Misschien zitten er hier andere overlevenden. Andere mensen."

Even blijft Harrison zitten waar hij zit, en verroert hij zich niet. Hij vraagt zich af of hij er heen moet gaan, om de situatie nader te inspecteren. "Ik ben sinds dit allemaal begon wel een paar keer eerder andere mensen tegengekomen," denkt hij bij zichzelf, "maar dat waren altijd of idioten die zichzelf razend snel de dood in wisten te jagen, of klootzakken die me wilden beroven of erger. Als er hier uberhaubt andere overlevenden zitten dan zullen ze vast net zo zijn." Hij kijkt niet naar achteren, maar strak vooruit, naar het gebouw. "Maar aan de andere kant weet ik niet hoe lang ik dit nog kan overleven in mijn eentje... ik moet gewoon gaan kijken of er in het hotel mensen zijn."

Harrison daalt de heuvel af richting het hotel. Wanneer hij wat dichterbij is gebruikt hij weer de scope van zijn geweer om te kijken of hij in het hotel of in het gebied direct eromheen een teken van leven of iets anders eigenaardigs kan waarnemen. Wits 3 + Composure 3 + On Scope (Sniping merit) 2 = 8 dice.

Als hij niets ziet wat directe actie vereist loopt hij langzaam naar het hek toe.

Hoi allemaal, whaddup? Fijn om nu ook echt mee te doen. Game on zou ik zo zeggen! Heb trouwens even geedit om deze zinnen toe te voegen en paar kleine dingen bij te schaven in de post.
"Like one, that on a lonesome road / Doth walk in fear and dread, / And having once turned round walks on, / And turns no more his head;..."

Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 15 May 2009 11:27

Aan het eind van iedere even dag heal je 1 lethal damage. Quick Healer Vladimir healt iedere dag 1 lethal damage, heb zijn HP aangepast.
Blaat?

Joseph

Post by Joseph » 15 May 2009 12:49

" Fructarose, wat heb ik goed geslapen. " mompelt Joseph terwijl hij zich uitrekt.

Waneer hij op het bed zit merkt hij de geur van oude kots en van verse koffie op.

"Dat pak kan wel weg. Die moet ik ergens dumpen straks en dus wat nieuwe kleren vinden. Dit hotel lijkt haastig te zijn verlaten aangezien de banier "

Als hij op staat denkt hij aan het laatste bericht van de hoge pief voordat ze crashde "Het is essentieel om naar Mt. Cheyenne te gaan omdat wij in cryostasis zijn geweest? Vreemd ze hebben het anti-stof zelf bij ons ingespoten, werkt het niet meer?. Vraagt hij zich zel af en bedenkt dat Vladimir en Noah meer inzicht daarop hebben. De reis naar Mt. Cheyenne lijkt zeer gevaarlijk.

Joseph kijkt in de hotel kamers (kasten voornamelijk) voor schone kleding. Als dit niet gevonden wordt maakt hij het pak schoon en gaat daarmee naar de keuken.

Justin Time

Post by Justin Time » 15 May 2009 13:48

''Goodmorning!''

Justin rekt zich uit en gaat gaat aan de zijkant van zijn bed zitten. Slecht geslapen... Gelukkig heb ik een stuk minder last van mijn wond. ''Hmm goed gedaan Vladimir''...

Hij gaat op zoek naar wat nieuwe kleding en loopt vervolgens naar de keuken om iets van ontbijt te regelen voor iedereen...
Turbo! Turbo!

Vladimir

Post by Vladimir » 16 May 2009 00:24

"Aaaaaaaaaaaaaaaaaaannngh"

Vladimir rekt zich uit zoals hij zich nog nooit heeft uitgerekt.

"Godverdomme zeg, het lijkt wel alsof ik een week geslapen heb ...", zegt hij voor zich uit.

"Nog maar een keer douchen , wie weet hoelang het duurt voordat we ergens stromend water tegenkomen ...

Vladimir loopt naar de douche , maar stopt even bij het raam en kijkt naar buiten.

Ik kijk even naar buiten en ben benieuwd wat ik zie

Na de douche loopt Vladimir fluitend naar de zaal waar ze gister met het team zaten te eten. Hij pakt een bak koffie en gaat aan tafel zitten. De laatste dag is hectisch geweest.

Evey heeft het vooral moeilijk gehad. Vladimir bedenkt zich dat Evey wellicht nog steeds niet helemaal de ernst van de overlevings-situatie inziet , en zich teveel laat beïnvloeden door emoties.

"Heeft iemand Evey gezien ? Ik wil graag nog het 1 en ander met haar bespreken ..." Vraagt hij aan de groep in de zaal.
a screaming comes across the sky ...

Mick Fury

Post by Mick Fury » 16 May 2009 01:09

"Gadverdamme..." zegt Mick wanneer hij beneden aan tafel zit. "Wat een ellendige nacht, ik voel me niet helemaal top. Heb je misschien iets tegen aankomende infecties kameraad Vlad?" vraagt Mick.
Is it cuz I iz black?!

Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 16 May 2009 08:56

I like diodes
they are great
Blaat?

Locked