Day One - Welcome Home

...wake up...
User avatar
BioTech
Beheerder
Posts: 3721
Joined: 15 Dec 2008 22:54

Re: Day One - Welcome Home

Post by BioTech » 14 May 2009 18:39

Een rondje door het hotel bevestigt dat het compleet verlaten is. Een stevige dwarsbalk biedt samen met een kettingslot en een omgedraaide sleutel een perfect afgesloten deur. Nieuwsgierigen ontdekken dat de S... op de banier voor Simon staat, maar verder is er geen uitleg te vinden. Wie het ook was, ze hebben hem gemist want deze zaal afhuren zal een flinke duit hebben gekost.

De steak is fantastisch. Vlees, groenten, bier, uit de diepvries of niet, het is een luxe die je maandenlang niet hebt gehad. Drank vloeit, er wordt gegeten, maar je lichaam is op. Hoewel er nog honderden dingen te bespreken zijn merk je dat je ogen dicht vallen, het voedsel geruststellend in je maag en de drank van de bar geven je een warme buzz, het is alsof je wegdrijft op tevredenheid. Als je in bed valt ben je weg voordat je hoofd het kussen raakt.

Code: Select all

Noah       [X][X][X][X][ ][ ][ ]         Willpower 6/6   
Vladimir   [X][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ]   Willpower 6/6   Medkit 4/10   Medkit 10/10    Bone saw (2L)   Scalpel (-1)   
Joseph     [ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ]         Willpower 6/6   Hammer (2B)   Knife (1L)   
Mick       [X][X][ ][ ][ ][ ][ ][ ]      Willpower 4/6   Flaregun (-1L) 1/1 R0   Axe(2L)   .38 (2L) 3/6 R0
Justin     [X][X][X][ ][ ][ ][ ][ ]      Willpower 6/6   M1911A1 (3L) 7+1/7 R0   Fire Axe (3L)   
Evey       [X][X][X][X][X][X][ ]         Willpower 4/5   Screwdriver (1L)   Blowtorch (-1L)   Hammer (2B)   Drill (1L)
Blaat?
User avatar
BioTech
Beheerder
Posts: 3721
Joined: 15 Dec 2008 22:54

Re: Day One - Welcome Home

Post by BioTech » 14 May 2009 18:40

En dat is het einde van Day One
Blaat?
User avatar
BioTech
Beheerder
Posts: 3721
Joined: 15 Dec 2008 22:54

Re: Day One - Welcome Home

Post by BioTech » 14 May 2009 18:42

Scriptie is net goedgekeurd, ga uit eten en feesten. Zal vanavond laat de XP en Day Two posten, tenzij ik echt te dronken ben, dan komt het morgen.

Sorry voor de kleine onderbreking, maar ik hoop dat het vergeven kan worden vanwege de omstandigheden.
Blaat?
User avatar
Justin Time
Posts: 509
Joined: 03 Jan 2009 19:20
Location: [||||||..........]

Re: Day One - Welcome Home

Post by Justin Time » 14 May 2009 20:26

Ik zeg we kicken Peter eruit...




Gefeliciteerd met de goedkeuring van je scriptie dude :)
Turbo! Turbo!
User avatar
BioTech
Beheerder
Posts: 3721
Joined: 15 Dec 2008 22:54

Re: Day One - Welcome Home

Post by BioTech » 14 May 2009 22:04

Justin Time wrote:Gefeliciteerd met de goedkeuring van je scriptie dude :)
Aan het vissen naar XP?
Blaat?
User avatar
BioTech
Beheerder
Posts: 3721
Joined: 15 Dec 2008 22:54

Re: Day One - Welcome Home

Post by BioTech » 14 May 2009 22:13

XP

Overleven Day One, +1 XP voor iedereen.
Ben vooralsnog van plan je iedere dag +1 XP te geven, maar als iemand grappig denkt te zijn door zich op Day Nine in een kluis op te sluiten en 9 XP te krijgen gaat die vlieger natuurlijk niet op.

XP voor de posts, +10 XP voor iedereen
Idee hier is per blok van 3 pagina's een XP erbij, we zitten nu op 28, en ondanks dat de laatste page mijn gezeik is zijn dat dus 9 volle blokken en 1 gedeeltelijke.

Dit werkt twee kanten op, per blok van 3 gemiste posts krijg je dus ook -1 XP. Is niet bedoeld als een straf ofzo, maar als je minder mee hebt gedaan is het ook logisch dat je minder XP krijgt.

Dit betekent voor Justin -1 XP en voor Mick -3 XP

XP voor kick ass shizzl, +1 XP voor iedereen.
Mick: Meerdere schoten
Vladimir: Meerdere Medicine rolls
Justin: De landing natuurlijk
Joseph: Knife throw

Of het er nou een of honderden zijn, iedere dag met een exceptional succes of een critical hit is een extra XP, maximaal een keer per dag dus. Op deze manier kun je door te doen wat je goed bent nog beter worden, maar is het voor all-rounders nogsteeds mogelijk dezelfde beloning te krijgen door een lekkere roll en dus niet vaak dingen mis te lopen.

Dit komt dus neer op:
Vladimir 12 XP
Joseph 12 XP
Justin 11 XP
Mick 9 XP

Shit wordt zsm bijgewerkt in jullie sheets.
Blaat?
Locked