Day Nine - Weighted Hearts

...wake up...
Kieron Hellblade
Beheerder

Re: Day Nine - Weighted Hearts

Post by Kieron Hellblade » 27 Jul 2011 13:48

Niemand heeft bezwaar als Vladimir naar voren stapt, de ring van tafel pakt en om zijn vinger glijdt. Het metaal glipt soepel over zijn vinger en ondanks dat het nergens knelt merk je dat de ring goed blijft zitten. Hij is niet zwaar en er is bijna geen temperatuurverschil, dus het sieraad zal zonder probleem een met Vladimir worden. Afgezien van een normale ring voel je niets speciaals.

Ring of Inpu
Affinity L1

"Ik heb nergens om gevraagd" zegt Saubin tegen Harrison, zonder dat er een verdedigende toon te bespeuren is. "Alles kost iets en hoewel ik niet van plan was jullie de prijs te laten betalen beseft jullie metgezel dan dat iemand anders de prijs zal betalen. Nobel als hij is wil hij niemand anders hiermee.....bezwaren" het laatste woord klinkt haast kwaadaardig en je kunt moeilijk om de kleine glimlach bij de lippen van Saubin heen.

Code: Select all

Harrison   [X][X][X][X][X][X][ ][ ]       Willpower 4/6   *Remington 700 (4L, 9A) 5/5 R2   Knife (1L)   Taser (-1) 6/10 R0   Mac M10 (3L) 21/32 R3   
Mick       [*][*][*][X][ ][ ][ ][ ][ ][ ] Willpower 2/6   M4A1 (4L) 0/30 R0   *Machete (2L)   Fire Axe (3L)   .38 (2L) 0/6 R0   H&K MP5 (3L)   30/30 R3
John       [*][*][*][X][X][X][ ]          Willpower 2/5   Composite Bow (S+1L) R8   Knife (1L)   H&K MP5 (3L)   30/30 R3
                                                          Mac M10 (3L) 32/32 R2   Mac M10 (3L) 32/32 R3
Joseph     [ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ]       Willpower 1/6   M9 (2L) 14/15 R1   Snomale (2B)   Knife (1L)   Mac M10 (3L) 32/32 R3
Vladimir   [ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ] Willpower 1/7   Bone saw (2L)   Scalpel (-1)   Medkit 8/20   *Benelli M4 Super 90 (4L, 9A) 8/8 R9   
                                                          H&K MP5 (3L)   30/30 R2   H&K MP5 (3L)   30/30 R3
Jimmy      [ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ]          Willpower 5/5   Rapier (2L, 1AP)
Blaat?

John Strongbow

Post by John Strongbow » 27 Jul 2011 13:52

"Het is in orde" zegt John tegen Joseph. "We kunnen niet iemand hier voor ons laten sterven en jullie zijn meer waard dan ik." Hij heeft de beslissing al genomen en is niet meer over te halen.

"Als ik het goed begrijp maakt het niet uit hoe de mensen hier sterven, als ze maar sterven" knikt hij naar Saubin. "Daarom denk ik nog een keer nuttig te kunnen zijn" wandelt hij naar Vladimir. "Pak welk leven ik nog heb uit me en bewaar het in de ring, of geef het aan wie het nu nodig heeft" staart hij naar de gewonde Harrison en nogsteeds gehavende Mick. "Of neem weg wat zij in zich hebben en laat mij er zoveel van absorberen als ik nog kan..."

Wat er ook gebeurt, John hoopt maar dat het niet teveel pijn doet.

Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 27 Jul 2011 13:53

!!!DEADLINE ZONDAG 31 JULI 1400!!!
Blaat?

Vladimir

Post by Vladimir » 27 Jul 2011 17:34

John Strongbow wrote:"Of neem weg wat zij in zich hebben en laat mij er zoveel van absorberen als ik nog kan..."

Bedoel je hiermee dat ik leven uit John kan zuigen en aan iemand anders kan geven , OF wonden weg kan nemen bij iemand om die daarna aan John te geven ? Oftewel , 2 opties die bijna hetzelfde betekenen ?
a screaming comes across the sky ...

Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 27 Jul 2011 19:19

Allebei, maar als er damage in zit kun je geen health absorben tot alle damage er weer uit is. Andersom ook zo.

Het is bijna hetzelfde, maar net niet helemaal. Als je dus de ring volstopt met damage en niet alles op John kwijt kunt, blijf je met damage achter. Handig als je iemand een nare handdruk wil geven. Daar kun je wel weer meer damage bij stoppen, maar je kunt niet iemand lifedrainen zonder dat die damage er eerst allemaal uit is. Een tegelijk in de ring.

Het werkt twee kanten op, wat heb je liever? Soms zit je met damage terwijl je health nodig hebt, maar soms zul je ook met health zitten en ben je achteraf blij dat je niet damage hebt gekozen. Er komt wat denkwerk bij kijken, maar ook geluk. En hopen dat je GM geen lul is...
Blaat?

Harrison

Post by Harrison » 30 Jul 2011 13:47

John is vastbesloten om zichzelf op te offeren. Harrison vindt het nog steeds een idioot idee. Hij begrijpt nu dat de deal is dat er iemand dood moet gaan voor de dingen die ze krijgen, en als het John niet is zal het iemand uit de gemeenschap hier zijn. Harrison is het nog steeds niet eens met de keuze van de Native American, het zou beter iemand kunnen zijn die ze niet kennen in plaats van iemand waar ze in de toekomst nog wat aan kunnen hebben, maar heeft door dat over de keus debatteren geen zin zal hebben.

"Nou, dan moet het maar zo, John," zegt hij bedroeft, "dan gaat de reis voor jou hier ophouden. Nog inspirerende laatste woorden?"

Harrison laat John, Vladimir en daarna Saubin begaan. Hij is blij als er verwondingen bij hem worden genezen. Daarna wil hij graag de spullen in ontvangst nemen en zo snel mogelijk weer verder gaan.

Ik ben er weer! Waren zeer gave dagen in Oslo (en ook behoorlijk vreemd, na de aanslagen).
"Like one, that on a lonesome road / Doth walk in fear and dread, / And having once turned round walks on, / And turns no more his head;..."

Joseph

Post by Joseph » 31 Jul 2011 10:12

Joseph kijkt weg van John naar de grond.

Hij is stil geworden van zijn woorden, en het feit dat John zich opoffert. "Het blijft verkeerd, maar die ondoorgrondelijke indiaan wil naar zijn voorouders zoveel is duidlelijk".

Hij kijk John weer even aan
"Je offer... is te groot John, ik kan het niet bevatten. Is er nog iets wat je wilt van ons?. Heb je geen familie ergens of vrienden die je nog een keer wilt spreken? Iets wat je nog kwijt moet?"

Joseph legt zich erbij neer.

"Er blijven maar mensen dood gaan, zelfs vrijwilligs"
Last edited by Joseph on 31 Jul 2011 11:21, edited 1 time in total.

Vladimir

Post by Vladimir » 31 Jul 2011 11:07

Vladimir knikt naar John.

Het offer is gemaakt. Nu is het de taak van Vladimir om dit zoveel mogelijk te benutten, zodat het niet voor niets is.

Hij stapt naar Harrison, vraagt of hij er klaar voor is en na een kort momentje voorbereiden schudt hij Harrisons han; een handdruk zoals hij al zo vaak in zijn leven heeft gegeven.

Alleen is het nu volledig anders.

Vladimir concentreert zich en probeert de wonden van Harrison over te zetten naar de ring.

ALS DE RING NIET VOL IS (en Vladimir leert dat op een of andere manier), DAN:

Hij stapt naar Mick en geeft hem ook een handdruk en probeert zijn wonden over te zetten naar de ring.

ALS DE RING WEL VOL IS (of nadat Vladimir de wonden van Harrison en Mick in de ring gestopt heeft:

Vladimir loopt naar John. Wat de indiaan nu zal ervaren zal geen plezier zijn. En Vladimir weet dat hij spoedig het leven van een goed persoon weg zal nemen.

"Even volhouden nu, en dan is alles voorbij ..." zegt Vladimir, om hem gerust te stellen. "Wil je nog iets zeggen?"

Als iedereen er klaar voor is geeft Vladimir John een handdruk en probeert (zo snel als hij kan) de pijn, wonden en schade over te zetten naar John, tot hij dood is.
a screaming comes across the sky ...

Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 31 Jul 2011 15:30

Placeholder voor Jimmy
Blaat?

Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 31 Jul 2011 15:31

10