Day Nine - Weighted Hearts

...wake up...
Post Reply
Kieron Hellblade
Beheerder

Day Nine - Weighted Hearts

Post by Kieron Hellblade » 13 May 2011 11:37

De zon komt op en je slaapt. De veilige omgeving, een normaal bed en eindelijk rust doen je langer slapen dan verwacht. Ondanks de geruststellende omgeving blijft er ergens iets scherp en schrik je toch wakker als de deur naar jullie kamer zich opent. De zon schijnt naar binnen en terwijl je de slaap uit je ogen wrijft zie je iemand naar binnen komen. Hoewel je nog niet scherp ziet valt een ding op, dit figuur draagt een dunne rapier om zijn heup.

Harrison en Mick allebei -1 lethal
Iedereen +1 Willpower

De nieuwkomer blijft in het midden van de kamer staan alsof hij iets wil zeggen.

Code: Select all

Harrison   [X][X][X][X][X][X][ ][ ]      Willpower 5/6   Remington 700 (4L, 9A) 5/5 R2   Knife (1L)   Taser (-1) 6/10 R0   Mac M10 (3L) 21/32 R3   
Mick       [*][*][*][X][ ][ ][ ][ ][ ][ ]Willpower 2/6   M4A1 (4L) 0/30 R0   Machete (2L)   Fire Axe (3L)   .38 (2L) 0/6 R0   H&K MP5 (3L)   30/30 R3
John       [*][*][*][X][X][X][ ]         Willpower 2/5   Composite Bow (S+1L) R8   Knife (1L)   H&K MP5 (3L)   30/30 R3   Mac M10 (3L) 32/32 R2   Mac M10 (3L) 32/32 R3
Joseph     [ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ]         Willpower 1/6   M9 (2L) 14/15 R1   Snomale (2B)   Knife (1L)   Mac M10 (3L) 32/32 R3
Vladimir   [ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ]   Willpower 2/7   Bone saw (2L)   Scalpel (-1)   Medkit 8/20   Benelli M4 Super 90 (4L, 9A) 8/8 R9   
                                                         H&K MP5 (3L)   30/30 R2   H&K MP5 (3L)   30/30 R3
Jimmy      [ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ]         Willpower 5/5   Rapier (2L, 1AP)
Blaat?

Kieron Hellblade
Beheerder

Re: Day Nine - Weighted Hearts

Post by Kieron Hellblade » 13 May 2011 11:48

Het heeft even geduurd maar hier is Jimmy! Deze sierlijke dualist met een scherp geheugen is een op een levensgevaarlijk. Hoe beschrijft hij zijn uiterlijk?

Waarom heeft hij jullie opgezocht, wat heeft hij te zeggen?

Healing, Willpower en XP is gedaan, de nieuwe dag is begonnen.

De XP stand op dit moment is;
John 51
Harrison 38
Vladimir 41
Joseph 84 (!!!)
Mick 42

Denk eraan dat je GEEN rente ontvangt en ieder punt wat je niet uitgeeft is een gemiste kans!!! Met Justin weg heb je geen vlotte babbelaar meer en er zijn wel meer gebieden waarop jullie ernstig tekort schieten.

Ik kom er net tot mijn grote verbazing achter dat Mick helemaal de merit Giant niet heeft, dus dat wordt de eerste uitgave. Mag eigenlijk alleen bij creation, maar iedereen heeft Mick altijd al gezien als een beer van een vent, dus lijkt me geen probleem.

Ik heb besloten tot nader bericht niet te wachten op John met posts. Er zijn al meerdere klachten binnen over de late postsen ik hoor niks van hem, dus we doen het even zo. Natuurlijk blijft hij meespelen, maar pas als ik zie dat er iets meer inzet is vallen we terug op het oude systeem.

!!!DEADLINE DINSDAG 17 MEI 1130!!!
Blaat?

Jimmy Doe

Post by Jimmy Doe » 13 May 2011 15:06

Terwijl ik bij de artsenpost naar binnen stap gaat mijn hand onbewust naar mijn rapier en trek ik hem een centimeter uit de schede.
Het is niet elke dag dat je een groep zwaar bewapende mannen ziet liggen. Ook al zijn ze nog half in slaap, er komt enige dreiging van af.

Ik kijk goed om me heen en besef dat ik mijn rapier half getrokken heb.
“Hmm…niet echt een goede eerste indruk, met getrokken wapens binnenstappen” denk ik bij mezelf terwijl ik mijn hand van mijn rapier af haal en deze met een harde klik weer terug valt in zijn schede.

“Goedemorgen mannen” zeg ik hard genoeg om iedereen wakker te krijgen. “Ik ben Jimmy, ik heb jullie hulp nodig met een klein probleempje. Ik zal mezelf eerst even voorstellen.” Zeg ik tegen niemand in het bijzonder, zodra ik zie dat ik de aandacht van iedereen heb.
“Dan weten jullie wat voor vlees je in de kuip hebt zeg maar” Voeg ik er met een glimlach aan toe.

Ik zie aan de mannen dat ze mij nog niet echt vertrouwen.
Dat is te verwachten als er een lange, pezige, roodharige man met een smal dodelijk zwaard van 1.30m aan zijn heup komt binnen wandelen.

“Jullie hebben misschien gemerkt dat niet iedereen bij zijn volste verstand is in deze nederzetting…” begin ik mijn verhaal.
“…maar ik verblijf hier nu al enige tijd, ik kan me niet eens herinneren hoe ik hier gekomen ben.
Enkele maanden geleden werd ik in deze zelfde zaal wakker, net zoals jullie.
Dokter Singh zegt dat hij mij zwaargewond voor de deur van de biodome gevonden heeft met alleen mijn kleren en dit zwaard aan mijn zij.
Dokter Singh heeft mij verzorgt en geholpen met herstellen. Het vreemde is dat ik mij niets maar dan ook helemaal niets herinner van voor mijn verwondingen. Echter, sinds ik hier wakker ben geworden kan ik mij alles herinneren, tot in het kleinste detail, ongeacht of het belangrijk was of niet.

Dokter Singh heeft mij een klein beetje uitgelegd hoe de buitenwereld is en hoe blij ik mag zijn om veilig hier binnen te zitten.
Je moest eens weten hoe vaak hij geprobeerd heeft mij om te praten om dit zwaard hier af te doen” zeg ik met een grijns terwijl ik mijn rapier, in zijn schede, omhoog hou.

“De mensen die jullie hier gezien hebben zijn, zoals ik al zei niet helemaal 100. Ze doen geen vlieg kwaad en ik vermoed dat ze jullie nu al half vergeten zijn.
Soms lijkt het wel alsof ik de enige ben die geen watten in zijn hoofd heeft hier.

Toen ik jullie binnen zag komen gisteren kreeg ik een beetje hoop, jullie zien er uit als mannen die wel van aanpakken weten en niet bang zijn om vragen te stellen.”
“Ik hoop dat ik jullie kan vertrouwen?” zeg ik terwijl ik iedereen nadrukkelijk in de ogen kijk.

Ik peil de reacties van iedereen, kijk even om me heen om zeker te weten dat we alleen zijn.
Ik loop naar de voordeur en doe deze op slot zodat er niemand binnen kan komen.

“De laatste tijd gebeuren hier rare dingen, dingen die niet horen te gebeuren.”
Vervolg ik terwijl ik mij weer omdraai en check of ik de aandacht heb.
“Die Saubin figuur is nog nooit uit zijn donkere toren gekomen, niemand hier heeft hem ooit gezien, niemand mag in zijn buurt komen…op dokter Singh na.
Om de een of andere reden heb ik het gevoel dat Saubin niet zo fris is, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik zei zojuist dat er vreemde dingen gebeuren de laatste tijd.
Deze zaken begonnen 2 maanden geleden met een ziek jongetje. Dit jongetje was al een tijd ziek en werd door Singh behandeld voor een long ontsteking.
Op een avond was ik met mijn rapier aan het trainen toen ik in de verte een man zag die ik nog nooit in de biodome heb gezien. Deze man nam het jongetje aan de hand mee, ik weet niet waar naartoe maar er was iets niet in orde.
Helaas stond ik te ver weg om alle details te zien maar het voelde…verkeerd.

Tot mijn spijt kreeg ik gelijk, de volgende morgen werd zijn lichaam gevonden.
Tegen de tijd dat ik er bij was had Singh het lichaam onderzocht en gezegd dat de doodsoorzaak longontsteking was. Ik geloofde dit niet maar hield mijn mond…” Terwijl ik mijn verhaal vertel kijk ik goed om me heen om te peilen hoe de reacties zijn bij de mannen.
Ik zie wisselende blikken van ongeloof, verbazing maar ook agressie.

“…2 maanden is er verder niets gebeurd. Tot gisteravond.
Toen jullie werden opgelapt en lagen bij te komen was ik in de buurt van de donkere toren, ik was een beetje aan het trainen, conditie training enzo, je kent het wel.
Diezelfde man, die man die het jongetje mee voerde, liep hand in hand met een vrouw.
Ze liepen samen de toren in waarna de deuren weer sloten.

Dit is opzich vreemd omdat de enige personen die die toren in kunnen dokter Singh en Saubin zijn, niemand anders is ooit in de toren geweest of kan er überhaupt binnen komen.
De toegang tot de toren is alleen mogelijk aan de voorkant door een paar dikke metalen deuren en deze zijn beveiligd met stem herkenning, helaas onmogelijk dus.

Aangezien ik toch de toren niet in kan komen ben ik maar naar bed gegaan, piekerend over wat ik gezien heb.
Toen ik vanmorgen wakker werd had ik besloten om jullie op te zoeken en hier over te spreken, ik moet hier weg voordat ik gek wordt.
Op mijn weg hier naartoe kwam ik langs de vijver voor de toren, hier lag diezelfde vrouw die gisteren de toren in ging dood te dobberen met een bal naast haar.

Singh en de anderen zeggen dat ze de bal probeerde te pakken, in het water viel en verdronk. Ik geloof dit niet.

Ik geloof helemaal niets meer van wat er hier verteld wordt.

En hier komt jullie hulp bij kijken…

Ik wil jullie vragen om mij te helpen dit, discreet, uit te zoeken. Die man die dat jongetje en die vrouw meegenomen heeft moet gestopt worden, hij heeft al 2 mensen vermoord!

Help mij deze man te vinden, help mij om deze man te straffen voor wat hij gedaan heeft.”

Beëindig ik mijn verhaal terwijl ik de groep hoopvol en afwachtend aan kijk.

Ik hoop dat ze me vertrouwen... denk ik nog.

Whiehoo, first post!

Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 13 May 2011 15:11

Jimmy Doe wrote:...zwaargewond voor de deur van de biodome gevonden met alleen...dit zwaard...helemaal niets herinner van voor mijn verwondingen...

Mijn zeer uitgebreide Final Fantasy ervaring zegt me dat jij de vermiste prins van het koninkrijk bent en dat zwaard het lang verloren wapen is wat volgens de voorspellingen als enige de Duistere Heer kan verslaan. Puike RPG dit.
Blaat?

Harrison

Post by Harrison » 13 May 2011 17:20

Harrison wordt wakker gemaakt door een onbekende man die de ruimte waar ze slapen binnendringt. Als hij het merkt glijdt zijn hand meteen naar zijn mes, maar hij twijfelt als het duidelijk wordt dat de man geen kwaad in de zin lijkt te hebben.

Hij hangt een verhaal op over geheugenverlies, verdwijnende kinderen en donkere torens, alsof Stephen King verschillende boeken door elkaar heeft gegooid. Het is een flinke infodump en Harrison weet niet zo goed wat hij er mee aan moet...

"Uh, ook goedemorgen. Dus je wil hulp om de boel hier omver te werpen?" Harrison weet niet of hij het allemaal gelooft, maar als er inderdaad kinderen om mysterieuze redenen dood gaan is dat een onderzoek waard. Hij wil wel helpen.
"Like one, that on a lonesome road / Doth walk in fear and dread, / And having once turned round walks on, / And turns no more his head;..."

Joseph

Post by Joseph » 14 May 2011 20:45

"Duik nu!" roept hij tegen Harrison terwijl de trein hard naar voren dendert. "We crashen!". Harrison springt er uit. Joseph wil er ook uit springen maar het is bijna te laat. "Awwh shit, nu of nooit ..." Hij ziet nu de rivier en hij springt...

Joseph schrikt wakker en ziet een man staan. Joseph grijpt naar Snomale zodra de man beweegt met zijn arm. Hij begint met praten, Joseph luistert gespannen. Hoofdpijn van het onrustig ontwaken speelt hem op "Nu heb ik een slecht humeur" bedenkt hij.

Als hij verder luistert naar de man wordt hij minder gespannen, en minder boos naarmate het verhaal vordert.

"Kloppen mag best.. hoor " moppert Joseph na het verhaal. "Het lijkt er op dat je mensen nodig hebt die subtiel te werk gaan. Daar zijn wij niet goed in gebleken de laatste tijd. Ik wil je best helpen.. maar nu nog even niet"

Joseph gaat weer relaxt liggen en geniet van de relatieve comfort. "Dit is beter dan die APC of Lab" hij verwerkt de woorden van de vreemdeling. " Hij komt ons melden dat hij twee keer een man heeft gezien bij iemand die later dood is gevonden. Het is wel toeval dat hij beide vermoorde mensen als laatst gezien heeft. Hij zegt ons dat Singh overtuigd is dat de doodsoorzaak niet duidt op moord. " Hij stopt daarna met denken, maar is wel teleurgesteld dat het in dome niet zo vredig is, toch probeert hij nog even te genieten van rust.

Joseph staat op doet zijn muffe kleren aan.

"Mogelijk moeten we maar beginnen om te kijken of de lijken nog ergens te zien zijn. Misschien kan Vlad ook wat zeggen over de doodsoorzaak. Dus we moeten maar met Singh praten. En doe de deur maar weer open." zegt Joseph

"Moord oplossen of willen jullie iets anders doen?.." vraagt Joseph aan anderen.

Hij wacht even op een antwoord en loopt daarna naar buiten en wrijft in zijn ogen

Vladimir

Post by Vladimir » 16 May 2011 16:51

Vladimir was al wakker voordat Jimmy naar binnen kwam. Hij heeft niet lang geslapen , maar merkt wel dat hij zich erg uitgerust voelt ...

De Rus hoort het verhaal aan. Hij snapt de ophef wel , maar kan zich er niet zoveel van aantrekken ...

"Jij kan zeker niet eerst een ontbijtje fixen ?" zegt hij tegen Jimmy, terwijl hij op de rand van het bed gaat zitten.

Vladimir gaat er vanuit dat ze toch wel zullen gaan helpen , want tja , wat anders ?

Wellicht kunnen ze daardoor ook wat langer blijven ...

"Ja Joseph, ik kan inderdaad een autopsie verrichten om uitsluitsel te geven over de doodsoorzaak ..."

"Zijn de lichamen eigenlijk wel bewaard gebleven?" vraagt hij aan Jimmy, terwijl hij opstaat en met Joseph mee naar buiten loopt. Daar blijft hij buiten de deur staan en kijkt wat rond , wachtend op de rest , en op het antwoord van Jimmy.
a screaming comes across the sky ...

Mick Fury

Post by Mick Fury » 16 May 2011 16:59

Ondanks dat het allemaal veilig aanvoelt grijpt Mick toch naar zijn MP5 als er iemand binnenkomt. Hij houdt het wapen stevig vast en gaat er maar van uit dat iedereen die de rare bobbel onder zijn lakens ziet bewegen denkt dat het Mick's gigantische ochtend-erectie is. Het zwaard stelt hem niet erg gerust, maar als Jimmy zich voorstelt en rustig praat glijdt Mick's vinger weg bij de trekker.

"Onschuldige mensen worden vermoord dus we moeten de tiran om zeep helpen?" vraagt Mick. "Ik dacht dat ik dat tien jaar geleden al had gedaan in Afghanistan en Irak" zegt hij met een brede grijns. Mick krabt zichzelf achter zijn oren. "Die gasten hier kunnen volgens mij nog niet eens zelf hun kont afvegen en het is best wel zielig als er allemaal rare dingen met ze gebeuren, maar willen we zeker weten een dag na aankomst al onrust veroorzaken?" vraagt Mick.

"Don't shit where you sleep enzo..."
Is it cuz I iz black?!

Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 16 May 2011 19:26

Gebrek aan tijd en motivatie hebben ervoor gezorgd dat John besloten heeft te stoppen. Jammer, maar helaas. Ik zal het tijdelijk van hem overnemen zoals ook met Mack, Justin en alle anderen tot er een mooi moment is om hem onder en trein te gooien. Ehm...ik bedoel afscheid van hem te nemen.
Blaat?

John Strongbow

Post by John Strongbow » 16 May 2011 19:32

John rekt zich uit en probeert wakker te worden terwijl de gigantische monoloog maar doorgaat en doorgaat.

Hij snapt dat het moeilijk is je aandacht erbij te houden, maar Vladimir mist wel een belangrijk detail. Jimmy zegt dat de vrouw nu op dit moment buiten verdronken ligt, dus dat lichaam zou in orde moeten zijn.

"Goed, laten we eens kijken of die meid gisteren teveel heeft gedronken" zegt John terwijl hij doet alsof hij een zonnebril op zet.

Link

Post Reply