Day Eight - Back on Track

...wake up...
BioTech
Beheerder

Re: Day Eight - Back on Track

Post by BioTech » 09 May 2011 11:31

De meeste spullen worden op de wagen geladen en jullie volgen Dr Singh terwijl hij stapvoets verder rijdt. Om je heen zie je steeds meer en meer van wat zich in de Biodome bevindt en het is werkelijk prachtig. Zacht gras onder je voeten, een milde warmte om je heen en overal schoonheid. Je passeert het meer waar twee mannen vrolijk zwaaien terwijl ze hengels over de rand van hun bootje hebben hangen. Twee vrouwen en een kind liggen op hun rug op een kleed, lezend in een boek terwijl een beekje vlak langs hun voeten stroomt. Uitgestrekte velden korengraan bewegen in de wind, de goudbruine gloed dansend in een verkoelend briesje. Kinderen rennen langs, volwassenen fietsen met een picknick mand.

Je komt langs de eerste huisjes, die er eenvoudig uit zien en je doen denken aan een bungalow in een vakantiepark. Mensen zitten voor de deur, drinkend en lachend. Sommige kijken naar je, anderen zijn gefascineerd door de TV die buiten op een tafeltje staat. Dr Singh zwaait en knikt naar iedereen en wordt door bijna alle mensen aangesproken met een vriendelijke groet. Je merkt dat hij niet uit zichzelf praat, maar hij antwoordt wel open en eerlijk op iedere vraag die je hem stelt.

"Ja, mooi he?" knikt Singh naar Joseph. "Ik zit hier nu een maand of zes, de rest niet veel korter. Toen alle chaos begon wist niemand wat te doen. Meneer Saubin belde me met zijn verhaal over dit plekje en ik dacht dat het een grap was. Wanhoop was toegeslagen en ik wou alles wel proberen, dus ik kwam toch hierheen. Het bleek echt te zijn en daar ben ik altijd dankbaar voor gebleven." Hij draait zich om naar Vladimir. De golfkar kruipt door een uitgestrekt en verlaten gebied, het is makkelijk om zonder je aandacht erbij te houden toch te rijden. "Ik was een huisarts in een klein dorpje niet ver hier vandaan. Heerlijk rustig, nooit meer dan een gebroken arm per jaar." Dr Singh lacht. "Het is hier bijna net zo saai, maar toch mis ik het daar wel."

Het midden van de koepel wordt overeind gehouden door een flatgebouw. De wolkenkrabber steekt ongelooflijk af tegen de natuur en de houten huisjes overal om je heen. Alle wanden zijn van glas, maar het is zwart en weerspiegelt de omgeving. Je kunt met geen mogelijkheid naar binnen kijken. Als een zwarte paal steekt het de lucht in tot aan de glazen wand boven je. "Daar woont meneer Saubin, hij heeft dit alles gebouwd" zegt Singh. "Geen idee waar het oorspronkelijk voor bedoeld was, dat heeft hij me nooit verteld. Niet dat ik klaag, want het is een veilige plek voor al deze mensen." Je rijdt door richting een laag, vierkant gebouw met witte wanden. Het steekt net zo af als de zwarte spiegelende wanden die je net passeerde. "Saubin komt niet vaak buiten, bijna nooit eigenlijk. Ik bezoek hem wel eens in dat kantoor, waar hij zichzelf op heeft gesloten. Het is een eenling, maar toch heeft hij hier honderden mensen geholpen."

Het witte gebouw blijkt de artsenpost te zijn. Het is inderdaad niet veel meer dan Singh in het begin al zei. Bedden, verband, medicijnen, maar geen manier om te opereren of iets anders ingewikkeld. Het kost wat tijd, maar uiteindelijk is iedereen gewassen, zijn de verbanden verwisseld, de pilletjes genomen en is het infuus waar nodig aangelegd. Vocht, pijnstillers, infectieremmers, antibiotica, schone hechtingen, drukverband, alles wat er beschikbaar is wordt gebruikt. Er worden broodjes gebracht door een klein meisje wat haar ogen dichthoudt zodra ze het bloed ziet. Het is verwonderlijk hoeveel verschil de kleine dingen maken als je ze maar beschikbaar hebt en er de tijd voor neemt. Singh heeft beleefd gekletst tijdens dit alles, maar er is weinig nieuwe informatie naar boven gekomen. De zon is bijna onder gegaan en de schemering buiten neemt toe.

Iedereen een wound gedowngrade. Als het lethal was is de bashing die het werd meteen weg.

"Ik denk dat ik naar meneer Saubin ga om te vertellen over jullie aankomst" zegt Singh als hij opstaat. "Jullie zien er allemaal uit alsof je toe bent aan een goede nachtrust, maar ik begrijp het als je liever nog een wandeling maakt. Tenzij je vragen hebt vertrek ik nu. Je kunt me altijd vinden door aan iemand te vragen waar mijn huisje is, iedereen weet waar ik slaap." Singh pakt de jas die hij heeft opgehangen weer van de kapstok en loopt naar de deur. "Het is handig als je vannacht hier blijft, we hebben nog wel wat lege huisjes maar ik weet niet welke dus dat zoeken we morgen wel uit." Singh blijft afwachtend staan.

Code: Select all

Harrison   [X][X][X][X][X][X][X][ ]      Willpower 4/6   Remington 700 (4L, 9A) 5/5 R2   Knife (1L)   Taser (-1) 6/10 R0   Mac M10 (3L) 21/32 R3   
Mick       [*][*][*][X][X][ ][ ][ ][ ]   Willpower 1/6   M4A1 (4L) 0/30 R0   Machete (2L)   Fire Axe (3L)   .38 (2L) 0/6 R0   H&K MP5 (3L)   30/30 R3
John       [*][*][*][X][X][X][ ]         Willpower 1/5   Composite Bow (S+1L) R8   Knife (1L)   H&K MP5 (3L)   30/30 R3   Mac M10 (3L) 32/32 R2   Mac M10 (3L) 32/32 R3
Joseph     [ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ]         Willpower 0/6   M9 (2L) 14/15 R1   Snomale (2B)   Knife (1L)   Mac M10 (3L) 32/32 R3
Vladimir   [ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ]   Willpower 1/7   Bone saw (2L)   Scalpel (-1)   Medkit 8/20   Benelli M4 Super 90 (4L, 9A) 8/8 R9   
                                                         H&K MP5 (3L)   30/30 R2   H&K MP5 (3L)   30/30 R3
Blaat?
BioTech
Beheerder

Post by BioTech » 09 May 2011 11:32

Healing en tijd om te slapen. Als je dat tenminste wilt. Singh staat nog open voor vragen en je kunt natuurlijk naar buiten als je nog iets wilt onderzoeken.

!!!DEADLINE VRIJDAG 13 MEI 1130!!!
Blaat?
Harrison

Post by Harrison » 09 May 2011 17:12

Harrison wordt goed onderhanden genomen door Dr. Singh en na enig werk heeft het effect. Hij heeft zelfs het gevoel dat een verwonding die normaliter er heel lang over zou doen om te genezen stukken beter voelt.

Wat Harrison betreft hoeft er nu even niet meer rondgelopen te worden en hij vindt het best om in zijn bed te liggen en te slapen. Morgen weer een dag, met nieuwe avonduren en nieuwe mensen om te ontmoeten.

Zzzzz.
"Like one, that on a lonesome road / Doth walk in fear and dread, / And having once turned round walks on, / And turns no more his head;..."
Joseph

Post by Joseph » 10 May 2011 14:10

Joseph knikt als de informatie hoort van Dr. Singh. "Die Saubin is hier dus de baas en heeft het goed geregeld op het eerste gezicht "

"Bedankt voor de hulp Dokter, we waarderen dit heel erg.. "

Joseph loopt ook even naar buiten. Strekt zich uit en kijkt om zich heen
Hij is nieuwsgierig of ze zijn gevolgd door mensen. Daarna loopt hij naar binnen en merkt dat pijn van blauwe plekken weg is. "Die Saubin heeft wel iets moois hier gemaakt zeg. Ik ben benieuwd of we morgen met hem kunnen praten." zegt hij nog. "Laat het beter gaan dan in Ryker" bedenkt hij

Joseph kijkt even op de oculus en daarna gaat hij slapen.
Last edited by Joseph on 11 May 2011 11:31, edited 1 time in total.
Mick Fury

Post by Mick Fury » 10 May 2011 16:56

Mick kan de verleiding van een football wedstrijd kijken moeilijk weerstaan, maar hij besluit toch binnen te blijven bij de rest. Met een wapen onder zijn kussen, een naast iedere kant van het bed, een aan het voeteneinde en een naast hem valt hij in slaap.
Is it cuz I iz black?!
Vladimir

Post by Vladimir » 10 May 2011 21:02

Vladimir is verbaasd over de hoeveelheid spullen die zo alledaags zijn, maar zelfs na pas een week al zo vreemd aanvoelen ...

Een vissersbootje en hengels , een boek , zelfs een TV , broodjes ...

De drukke dag heeft hem aardig uitgeput , maar hij besluit toch nog even naar buiten te gaan om een rondje te lopen ...

Als morgen die Saubin komt is het vast weer snel uit met de vriendelijkheid ...

Hij loopt een rondje door de Biodome , en is eigenlijk wel nieuwsgierig wat de mensen op TV kijken ... Veel zenders zullen er niet meer in de lucht zijn namelijk ... Hij stelt zich vriendelijk op en als hij merkt dat mensen zich ongemakkelijk voelen door zijn aanwezigheid loopt hij weer verder ...

Na een uurtje kruipt hij ook in bed en is hij binnen een paar seconden in slaap ...
a screaming comes across the sky ...
BioTech
Beheerder

Post by BioTech » 13 May 2011 11:35

Placeholder voor John
Blaat?
BioTech
Beheerder

Post by BioTech » 13 May 2011 11:35

Uitgeput valt iedereen behalve Vladimir al snel in slaap. Zijn laatste wandeling buiten om een nieuwsgierige blik naar de TV te werpen is ontspannen. Een half dozijn mannen zitten voor het scherm. Het hout van de veranda kraakt als Vladimir er naar toe stapt, maar afgezien van een half afgeleide knik wordt hij niet echt begroet. Alle blikken zitten vast op de TV, maar voordat Vladimir kan zien wat er gebeurt zet een luide schreeuw van opspringende lichamen gevolgd met wat "Oeh.." en "Aaah..." hem al op het juiste spoor. Wanneer iedereen gaat zitten ziet hij op het scherm een wazig beeld van een football wedstrijd. Cowboys tegen iets anders, onleesbaars. Blauwe en bruine stippen schieten over een groen veld. Dikke grijszwarte strepen trekken over het scherm, de videoband waar de wedstrijd op staat is al veels te vaak afgespeeld en duidelijk stervende.

Hij krijgt een limonade aangeboden, maar slaat het vriendelijke aanbod af draait zich om en gaat naar bed. Terug in de kleine artsenpost is iedereen al naar dromenland en het duurt niet lang voordat Vladimir volgt.

Code: Select all

Harrison   [X][X][X][X][X][X][X][ ]      Willpower 4/6   Remington 700 (4L, 9A) 5/5 R2   Knife (1L)   Taser (-1) 6/10 R0   Mac M10 (3L) 21/32 R3   
Mick       [*][*][*][X][X][ ][ ][ ][ ]   Willpower 1/6   M4A1 (4L) 0/30 R0   Machete (2L)   Fire Axe (3L)   .38 (2L) 0/6 R0   H&K MP5 (3L)   30/30 R3
John       [*][*][*][X][X][X][ ]         Willpower 1/5   Composite Bow (S+1L) R8   Knife (1L)   H&K MP5 (3L)   30/30 R3   Mac M10 (3L) 32/32 R2   Mac M10 (3L) 32/32 R3
Joseph     [ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ]         Willpower 0/6   M9 (2L) 14/15 R1   Snomale (2B)   Knife (1L)   Mac M10 (3L) 32/32 R3
Vladimir   [ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ]   Willpower 1/7   Bone saw (2L)   Scalpel (-1)   Medkit 8/20   Benelli M4 Super 90 (4L, 9A) 8/8 R9   
                                                         H&K MP5 (3L)   30/30 R2   H&K MP5 (3L)   30/30 R3
Blaat?
BioTech
Beheerder

Post by BioTech » 13 May 2011 11:36

Einde Day Eight, hier komt de XP

Overleven Day Eight, +8 XP voor iedereen

XP voor de posts, 30 / 3 = 10 XP
John -1 voor missen posts, dus 9 XP
Vladimir, +2 XP voor zijn lading solo posts tijdens de Last Stand P 12/13
Mick, +2 XP voor zijn lading solo posts tijdens de Last Stand P 12/13

XP voor kick ass shizzl
Mick, headshot P9
Vlad, bullrush P9
Joseph, Snomale klap P9
John, geen
Harrison, geen

Totaal:
Mick, +21
Vladimir, +21
Joseph, +19
Harrison, +18
John +17

Shit wordt asap bijgewerkt in jullie sheets. Denk je dat ik iets over het hoofd heb gezien? Laat het maar weten hieronder!
Blaat?
Post Reply