Prologue - Deep Sleep

...wake up...
Locked
Mick Fury

Re: Prologue - Deep Sleep

Post by Mick Fury » 13 Feb 2009 03:40

Een van Mick's slechte eigenschappen is dat hij van enorme foute rockmuziek houd... Hij kan dan ook aan niets anders denken dan: 'Like a bat out of hell, I'll be gone when the morning comes..."

Hij voelt zich als in de hel, en hij heeft totaal geen vertrouwen in het overleven van deze reis :P

en het kan me niet schelen dat het een slechte oneliner is want ik ben fucking wasted en heb 100 spelfouten gemaakt in de tekst hierboven en <insert random rand> etc.
Is it cuz I iz black?!

Vladimir

Post by Vladimir » 13 Feb 2009 10:24

"Bellerophon ..." denkt Vladimir.

"Faalde onderweg naar Olympus. Crashte op Aarde. Raar toeval ? Lot ?"

"Fijn dat we orders hebben. Die geven orde en een doel."

Vladimir gaat zitten , gordel om en kijkt voor zich uit.

"Godspeed", zegt hij tegen Justin. "Dat zeggen jullie Yanks toch altijd ?"
a screaming comes across the sky ...

Kieron Hellblade
Beheerder

Post by Kieron Hellblade » 13 Feb 2009 10:27

Einde prologue.

Iedereen behalve Evey krijgt 3XP. Evey, ik weet dat je al gepost hebt maar 2 dingen was nog te weinig om XP voor uit te delen, volgende hoofdstuk doe je gewoon volledig mee.

Volgende hoofdstuk ga ik ook extra XP uitdelen voor geweldige rolls, goede roleplay en andere bijzondere dingen. Doe je best!

Ik verwerk de XP asap in de character sheets, deze thread is nu locked en we gaan verder met Day One. Ik heb besloten het in dagen te verdelen zodat healing makkelijk bij te houden is, Inspiring een keer per thread gebruikt kan worden, omdat het makkelijke hoofdstukken en omdat jullie nu van dag tot dag leven.
Blaat?

Locked