Day Six - Isolation

...wake up...
User avatar
BioTech
Beheerder
Posts: 3734
Joined: 15 Dec 2008 22:54

Re: Day Six - Isolation

Post by BioTech » 11 Sep 2010 00:02

Met een dag voor iedereen lichamelijk, emotioneel of op beide manieren uitputtend is geweest wordt al snel besloten in Salem te blijven. Niet alleen voelt het goed het rovershol in te pakken van een groep die jullie zoveel heeft aangedaan en je nu hebt verslagen, het is ook nog eens precies wat je zoekt. Een relatief veilige, droge schuilplaats waar schoon water aanwezig is en de APC geparkeerd kan worden, het is alles wat je op dit moment nodig hebt.

Harrison verdwijnt op een zoektocht naar zijn verloren kogels. Hoewel het hem makkelijk afgaat de plek van zijn val terug te vinden is het opsporen van de kogels lastiger. Ontilbaar puin, gaten en gleuven onder zoveel brokstukken dat ze onbereikbaar zijn, een ingestortte waterafvoer waar diep, diep beneden iets metaalachtigs glimt zonder dat je erbij kan. Als Harrison twee uur na zijn vertrek weer terugkomt bij de fabriek heeft hij twee kogels bij zich. De rest verloren, verdwenen of plagerig diep weggestopt. De kogels die hij verloor na de val waren waardevol, vooral nu het gevecht met de Vultures hem al zoveel heeft gekocht. De straf voor zijn blunder tijdens de speurtocht die hem tot de afgrond leidde is iets verlaagd, maar blijft voorlopig genoeg om hem te herinneren aan de fout.

Twee kogels gevonden, terug in rifle gestopt

In de tijd dat de eenling op zijn wandeling weg was heeft de rest vooral veel met elkaar gesproken. Justin en Joseph vertellen over de overlevende die zij tegenkwamen, hun uitdaging de lift werkende te krijgen en de dwaling door het afgesloten stadion met als conclusie de ontdekking van het massagraf. Vladimir, John, Mick en Mack delen ondertussen hun ervaringen, vertellen over het gevecht.

Joseph speurt de auto's af en komt tot dezelfde conclusie als John. Allemaal zijn ze slecht onderhouden, beschadigd tijdens het vuurgevecht en missen ze ruiten. Sommige zitten onder het bloed, bevatten een kapot geschoten lijk of zijn total loss verongelukt, maar tussen dit alles in vind je voldoende auto's en motoren voor iedereen om er een te kiezen.

Tijdens al dit overleg zijn er wat blikken voedsel heen en weer gegaan. Sommige bieden de zekerheid van een label als je doperwten en mais herkent voor de deksel eraf gaat, maar ieder ongemerkt blik is een verrassing als het open gaat. Perzikken in een mierzoete vloeistof, artisjokharten, bamboescheuten en koksmolk, het is een grote ratjetoe. Heen en weer worden ze gedeeld, verzameld in een pan en er weer uit geschept om alles te verdelen. De gasbrander zorgt voor een beetje warmte, maar de meeste van jullie hebben genoeg honger om het rauw en koud te eten.

Vladimir neemt de microscoop over en kijkt er eens naar. Het is een duur, elektronisch precisie-instrument, maar ondanks alle functies blijft het gebruik vrij simpel. Bloedplaatje eronder, scherpstellen, bestuderen. Hij is ervan overtuigd dat het hem zal helpen bij zijn onderzoek.

Dat is +2 op research rolls voor medische dingen.

Als de avond valt blijft Salem zo stil als altijd. De geur van kordiet is allang weggestorven, maar er komt een lichte geur van de Vulture lijken af. Zacht genoeg om niet te kokhalzen of al te opvallend te zijn, maar sterk genoeg om door de zure lucht van een ondergeregende stad herkenbaar te zijn is het een herinnering aan alle ontzielde lichamen om je heen. Niet veel later na zonsondergang val je in een diepe slaap waarin je bijna niet te onderscheiden bent van de levenloze lichamen buiten op straat.

Code: Select all

Mack       [X][X][X][ ][ ][ ][ ]         Willpower 3/5   Taser (-1) 6/10 R0   .38 (2L) 0/6 R0   M16A3 1/30 R0
Harrison   [X][X][X][ ][ ][ ][ ][ ]      Willpower 3/6   Remington 700 (4L, 9A) 4/5 R4   Knife (1L)   
Mick       [*][*][*][*][X][X][ ][ ][ ]   Willpower 3/6   M4A1 (4L) 0/30 R0   Machete (2L)   Fire Axe (3L)   
                                                         .44 (3L, 9A) 0/6 R0
Vladimir   [X][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ]   Willpower 6/7   Bone saw (2L)   Scalpel (-1)   Medkit 10/20   
                                                         Benelli M4 Super 90 (4L, 9A) 6/8 R11   M16A3 (4L) 21/30 R0
John       [ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ]         Willpower 5/5   Composite Bow (S+1L) R8   Knife (1L)
Justin     [X][X][ ][ ][ ][ ][ ][ ]      Willpower 5/6   M1911A1 (3L) 1/7 R0   M4A1 (4L) 28/30 R0
Joseph     [X][ ][ ][ ][ ][ ][ ]         Willpower 2/6   Snomale (2B)   M9 (2L) 14/15 R1   Knife (1L)   
                                         Mac M10 (3L) 32/32 R3
Blaat?
User avatar
BioTech
Beheerder
Posts: 3734
Joined: 15 Dec 2008 22:54

Re: Day Six - Isolation

Post by BioTech » 11 Sep 2010 00:03

XP en Day Seven volgen morgen.
Blaat?
User avatar
BioTech
Beheerder
Posts: 3734
Joined: 15 Dec 2008 22:54

Re: Day Six - Isolation

Post by BioTech » 11 Sep 2010 20:27

Einde Day Six, hier komt de XP

Overleven Day Six, +6 XP voor iedereen

XP voor de posts, 35 / 3 = 12 XP
Vladimir heeft geen posts gemist, dus 12 XP
Justin -4 voor missen posts, dus 8 XP
Joseph -1 voor missen posts, dus 11 XP
Mick heeft geen posts gemist, dus 12 XP
Harrison heeft geen posts gemist, dus 12 XP
Mack -3 voor missen posts, dus 9 XP
John -3 voor missen posts, dus 9 XP (latere intro, niet 9x deadline gemist)

XP voor kick ass shizzl
Harrison +1 voor zijn headshot op page 6
Joseph +1 voor zijn knutselwerk met Justin op page 12
Justin +1 voor zijn knutselwerk met Joseph op page 12
Mick +1 voor zijn headshot op page 14
Mack +1 voor zijn sprint op page 24
John +1 voor zijn schot op page 29
Vladimir +1 voor zijn schot op page 29

Totaal:
Mick, +19XP
Justin, +15XP
Vladimir, +19XP
Joseph, +18XP
Harrison, +19XP
Mack, +16XP
John +16XP

Shit wordt asap bijgewerkt in jullie sheets. Denk je dat ik iets over het hoofd heb gezien, laat het maar weten.
Blaat?
Locked